FuNsTyLe Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 (endret) Har da endelig bestemt meg. Kameraet har 4mpx, 3X potisk zoom og optisk bidlestabilisator! Tar supre bilder selv om det er i bevegelse. Men er det noen her som vet hvor jeg kan få tak i det? Mer info: spesifikasjoner Hvis du vil se en reklame for kameraet, sjekk denne: http://panasonic.jp/dc/ad/index.html Endret 28. januar 2004 av FuNsTyLe Lenke til kommentar
skjelsba Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 Har du kjøpt det enda? Noen erfaringer? Lenke til kommentar
coban Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 faen så porr med rødt kamera:) Lenke til kommentar
FuNsTyLe Skrevet 11. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2004 (endret) Hei! Litt gammel opst dette her da men. Ja jeg har kjøpt meg det, er hittil ganske fornøyd! Tar kjempefine bilder, video er faktisk god den og, med 30fps... Og den optiske bildestabilisatoren er jo suveren, når du feks tar nattbilder osv. Trenger ikke stativ da nei. Men jeg skal bare ta bilder med det da. Passer utmerket til feriebilder osv, men det er jo ikke noe proft kamera da, men for en som meg, som bare tar bilder i ferier og slikt, men som allikevel ikke er helt på amatør-bunnen, så er det bra Fikk det for 4000 spenn. Har den blåe varianten jeg. Endret 11. juli 2004 av FuNsTyLe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå