larslars Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 kanskje litt dumt spørsmål, men hvordan får jeg flytta filer fra innboksen til en annen mappe? nokia6600. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 Når du er inne på menyvalget "Meldinger" (Hvor du kan velge å gå til Innboks osv) går du på Innstillinger. Scroll deg ned til "Annet" og der kan du velge om du vil benytte deg av telefonminnet eller minnekortet. Om du kan stille det inn til noe mer avansert enn det vet jeg dessverre ikke, men jeg regner med at det var dette du vlle Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 Mener du at du har laget en mappe i meldinger menyen? Er et ikon der som heter mine mapper. Kanskje det han mente? Du går inn på melding også trykker du valg og velger flytt til mappe. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 *Slår seg på pannnen* Nå tror jeg at jeg skjønner hva du tenkte på Ja, bla med programmet eFileManager kan du gå inn i alle mappene på telefonen, inkludert dem hvor meldingene og innholdet i dem ligger. Så kan du flytte dem rundt om kring, lage egne mapper++ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå