Gå til innhold

Noen so vet når beta kommer ut?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
signup starter i dag, men det er bare for folk fra USA, Canada og Kore, så det blir ikke noe på oss. :(

du, vi får beta testere i Europa å, men signupen kommer senere i året, bare sjekk linken på signaturen min...

Jeg er fullt klar over det, men det blir ikke noe på oss i første omgang.

Lenke til kommentar
er fra korea, men bor her, hjelper det? (kan ikke ett ord koreansk da men pytt? :D )

haha, jeg skjønner at du spøker, men mange på forumet til blizzard spurte faktisk slike spørsmål... dermed så laget en av moderatorene en sarkastisk og morsom tråd angående dette....

Jeg finner den ikke nå, fordi forumet er nede, men så snart det er oppe igjen så skal jeg legge ut en link.

Lenke til kommentar

Trudde Blizzard var europeisk jeg... ja ja, så feil har vel jeg. Et europeisk selskap ville vel ikke lat europa bli utenfor.

Hvis jeg hadde rektig før, og de er europeiske. Da håper jeg de får en rassistisk leder snart. Da ville han sikkert lat oss europeere delte på Betan framfor gulinganne (var ikke ment ille fra min side, er ikke rasist. Men en må passe seg i disse dager, ellers blir en stempla før en vet ord av det)

Lenke til kommentar
Trudde Blizzard var europeisk jeg... ja ja, så feil har vel jeg. Et europeisk selskap ville vel ikke lat europa bli utenfor.

Hvis jeg hadde rektig før, og de er europeiske. Da håper jeg de får en rassistisk leder snart. Da ville han sikkert lat oss europeere delte på Betan framfor gulinganne (var ikke ment ille fra min side, er ikke rasist. Men en må passe seg i disse dager, ellers blir en stempla før en vet ord av det)

blizzard er basert i Irvine California, dvs. ganske så Amerikanske... Og at de lar koreanere og ikke europeere delta (i innledende fase av betaen) kan jeg ikke skjønne at noen kan tolke som rasisme heller? korea er et av verdens største gamer samfunn, og vil nok ha stor innflytelse på blizzards økonomi. Jeg vet ikke om du prøvde og være morsom med å si at de burde få seg en rasistisk leder, men jeg synes ikke det var så altfor morsomt. Uansett, ikke rart om du blir stempla som rasist med slike utsagn da...

En gang for alle: Det vil komme en beta for europa, man må bare smøre seg med tålmodighet, den innledende beta fasen er sikkert ikke så morsom uansett, med en god del bugs osv.

Vent, og det gode vil komme ;)

Endret av apollox
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...