Sitronade Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 Hei! Lurer på om noen vet når beta'en kommer til europa og hvor man kan laste den ned...Og hvor man kan signe seg for betaen? Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 signup starter i dag, men det er bare for folk fra USA, Canada og Kore, så det blir ikke noe på oss. Lenke til kommentar
Sitronade Skrevet 28. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2004 da får jeg vente til spillet kommer ut i juni! Jaja det er verdt ventinga... Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 da får jeg vente til spillet kommer ut i juni! Jaja det er verdt ventinga... Juni? Neppe. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 er fra korea, men bor her, hjelper det? (kan ikke ett ord koreansk da men pytt? ) Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 er fra korea, men bor her, hjelper det? (kan ikke ett ord koreansk da men pytt? ) Ikke for å være frekk, men hva tror du? Lenke til kommentar
uberhunter Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 signup starter i dag, men det er bare for folk fra USA, Canada og Kore, så det blir ikke noe på oss. du, vi får beta testere i Europa å, men signupen kommer senere i året, bare sjekk linken på signaturen min... Lenke til kommentar
Sitronade Skrevet 29. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2004 da får jeg vente til spillet kommer ut i juni! Jaja det er verdt ventinga... Juni? Neppe. Når kommer den daaa??? Lenke til kommentar
uberhunter Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 da får jeg vente til spillet kommer ut i juni! Jaja det er verdt ventinga... Juni? Neppe. Når kommer den daaa??? tror at det kommer mot slutten av sommerferien eller mot begynnelsen av høstferien de får ta den tid de trenger!! d må bli så bra som mulig Lenke til kommentar
Sitronade Skrevet 29. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2004 Ja...De kan godt ta ett halvår til bare det blir så bra eller bedere enn jeg tror!Gleder meg sinnsykt! Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 signup starter i dag, men det er bare for folk fra USA, Canada og Kore, så det blir ikke noe på oss. du, vi får beta testere i Europa å, men signupen kommer senere i året, bare sjekk linken på signaturen min... Jeg er fullt klar over det, men det blir ikke noe på oss i første omgang. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 er fra korea, men bor her, hjelper det? (kan ikke ett ord koreansk da men pytt? ) haha, jeg skjønner at du spøker, men mange på forumet til blizzard spurte faktisk slike spørsmål... dermed så laget en av moderatorene en sarkastisk og morsom tråd angående dette.... Jeg finner den ikke nå, fordi forumet er nede, men så snart det er oppe igjen så skal jeg legge ut en link. Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 leste den ja, var litt morsom. Lenke til kommentar
-kga- Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Trudde Blizzard var europeisk jeg... ja ja, så feil har vel jeg. Et europeisk selskap ville vel ikke lat europa bli utenfor. Hvis jeg hadde rektig før, og de er europeiske. Da håper jeg de får en rassistisk leder snart. Da ville han sikkert lat oss europeere delte på Betan framfor gulinganne (var ikke ment ille fra min side, er ikke rasist. Men en må passe seg i disse dager, ellers blir en stempla før en vet ord av det) Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 (endret) Trudde Blizzard var europeisk jeg... ja ja, så feil har vel jeg. Et europeisk selskap ville vel ikke lat europa bli utenfor. Hvis jeg hadde rektig før, og de er europeiske. Da håper jeg de får en rassistisk leder snart. Da ville han sikkert lat oss europeere delte på Betan framfor gulinganne (var ikke ment ille fra min side, er ikke rasist. Men en må passe seg i disse dager, ellers blir en stempla før en vet ord av det) blizzard er basert i Irvine California, dvs. ganske så Amerikanske... Og at de lar koreanere og ikke europeere delta (i innledende fase av betaen) kan jeg ikke skjønne at noen kan tolke som rasisme heller? korea er et av verdens største gamer samfunn, og vil nok ha stor innflytelse på blizzards økonomi. Jeg vet ikke om du prøvde og være morsom med å si at de burde få seg en rasistisk leder, men jeg synes ikke det var så altfor morsomt. Uansett, ikke rart om du blir stempla som rasist med slike utsagn da... En gang for alle: Det vil komme en beta for europa, man må bare smøre seg med tålmodighet, den innledende beta fasen er sikkert ikke så morsom uansett, med en god del bugs osv. Vent, og det gode vil komme Endret 6. februar 2004 av apollox Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 Tenker vi hadde hatt Betaen, hvis ikke tyskerne å franskmennene så absoulutt må ha den på sitt eget språk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå