IwwY^^ Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 Hei, jeg har kjøpt en coax ledning til høytalerne mine (z-680) men når jeg skrur på kontrollenheten og trykker på coax får jeg bare Detecting.. ingen lyd.. Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
cdrom Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 (endret) Da får den nok intet signal. Er den koblet til et lydkort? isåfall hvilket. Hvis du har en stasjonær dvd-spiller kunne du jo testet den. Endret 28. januar 2004 av cdrom Lenke til kommentar
IwwY^^ Skrevet 28. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2004 Jeg har koblet den til hovedkortet mitt (asus p4c800) Det er en S/PDIF utgang på det.. Tror det skal være coax? passer ihvertfall... Hvis ikke hva må jeg ha for å få de til å funke? Lenke til kommentar
cdrom Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 Det skal funke! Har du skrudd på spdif out til active i biosen eller i programvaren som fulgte med hovedkortet? Lenke til kommentar
Tantor_ Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 Har du enabla sdif out på lyd/hovedkortet btw? Lenke til kommentar
IwwY^^ Skrevet 28. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2004 står det i bios eller i sound max? Lenke til kommentar
IwwY^^ Skrevet 28. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2004 fant ingenting om S/PDIF i bios og i Sound Max er AC3 Spdif og PCM spdif krysset av.. Lenke til kommentar
cdrom Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 Det kan også hete "digital out". Test og spill av en dvd, tipper du bør ha power-dvd. Da burde du ihvertfall få Dolby Digital hvis det er enablet i programmet. Lenke til kommentar
IwwY^^ Skrevet 28. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2004 Spille av en dvd på pcen? Har lest litt rundt og har funnet ut at coax-coax løsninger med mitt Onboard lydkort er en DÅRLIG kombinasjon.. Lenke til kommentar
IwwY^^ Skrevet 28. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2004 Ingen som har noen idèer? Kan ikke skjønne noe annet enn at det er S/PDIF utgangen på lydkortet som ikke fungerer... Skal vel kjøpe nytt lydkort uansett... Da blir vel spørsmålet: Hvilket lydkort til Z-680? Har hørt at Coax-coax ikke fungerer med audigy 2 fordi de ikke er av samme størrelse.. Noen andre kort? Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 Om det er snakk om å se en film så må du spesifisere lydkilden i programmet. Gjelder hvertfall en del av programmene som feks windvd. Lenke til kommentar
IwwY^^ Skrevet 29. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2004 Vel, jeg tror løsningen ligger i et nytt lydkort.. Noen andre som tror det samme? Håper virkelig det Lenke til kommentar
Moggen Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 Dette lydkortet: http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...16&GrpID=3&s=pl Bruker det i sammen med Z-680, fungerer utmerket og det er tilkobling for coax. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå