Endre Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 Personlig foretrekker jeg P4 (bombe) det skyldes Hyper-Threading (komfort-sak) men og minst like mye med chipsettene, KT800/nforce3 er IMHO dårligere chipsetter enn i875P. Det er vel nesten en selvfølge at det særdeles modne i875 er bedre enn A64-chipsettene som finnes foreløpig. "Fornuftige" kjøpere (som meg) venter uansett med å handle. Dette kan nok en gang oppsummeres med at det er en smakssak. Lenke til kommentar
tozer Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 Hva om en vil ha et stabilt system og ikke vil klokke? feks en server eller hater plutselige reboots. da hadde jo AMD slått Intel 3.0ghz ( altså uten klokking/ytelse ) Intel hadde kanskje vært mer stabilt, det vet jeg ikke så mye om. men jeg veit at hvis du får ned tempen på AMD så er den dønn stabil. er ikke mange som vil klokke en xp 3000 for og få mer ytelse. tenk litt på stabilitet. har heller villa venta 1 sekund lengre på loadingen i et spill enn at maskina plutselig restarta seg. ( altså du kan få dønn stabile overklokket systemer også. ) Jeg ville uansett ville valgt AMD til og med om ytelsen på Intel hadde vært bedre. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 Er ikke sikker på hva du mener, men er det en xp 3000 du snakker om så slår ikke den en P4 3,0 men er det en A64 3000 så gjør den det. Lenke til kommentar
tozer Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 (endret) A64 3000 mente jeg da Edit: leif Endret 29. januar 2004 av tozer Lenke til kommentar
tbend Skrevet 29. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2004 Er ikke sikker på hva du mener, men er det en xp 3000 du snakker om så slår ikke den en P4 3,0 men er det en A64 3000 så gjør den det. Kan tenke meg det ja. Har FSB noe å si hær? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå