chairgame Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 (endret) Når jeg starter maskinen så kommer jeg ikke lengre enn til der jeg kan komme meg inn på BIOS ved å trykke delete. det stopper opp der, og det høres ikke ut som om harddisken kjører i det hele tatt. disken er i IDE 1 i hovedkortet. å jeg kan heller ikke komme meg inn i BIOS, det skjer ingen ting når jeg trykker delete. jumperen er i riktig sted. hva er galt? Endret 28. januar 2004 av magnusloe Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 Dra ut IDE kabler, og se om du kommer inn i BIOS da. Isåfall er det noe galt med kabel/jumper, eller BIOS takler ikke så stor disk. Lenke til kommentar
Blacksheep Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 (endret) Du sier ikke noe om hva du har prøvd så........... 1-Koble fra alt "unødvendig" som ROMer extra HDer osv. Prøv igjen.....? 2-Clear cmos Prøv igjen....? Vet ikke om du har prøv men det er da et forslag Endret 28. januar 2004 av Blacksheep Lenke til kommentar
b-real Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 Stenges pga dårlig topicbruk. Og 1-2-3...we! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg