HondaNSR Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 Synest dere det er verdt å vente på SE z1010 eller skal eg bare kjøpe en som er på markedet nå? Eg må ha minnekort, stort display,blåtann,mms... Nåken så veit om en? Lenke til kommentar
Breivik. Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 dersom du har råd, er P900 et meget godt valg. Litt stor, men har alt. Nokia 6230 er jo også en meget god telefon som har utseendet ditt med seg. Begge desse mobilene oppfyller ønskene dine + litt attåt Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 (endret) dersom du har råd, er P900 et meget godt valg. Litt stor, men har alt. Nokia 6230 er jo også en meget god telefon som har utseendet ditt med seg. Begge desse mobilene oppfyller ønskene dine + litt attåt 6230 har vel alt untatt stort display og symbian... hva med en 60 series som fks. Nokia 6600 eller Siemens sx1? Synest dere det er verdt å vente på SE z1010 eller skal eg bare kjøpe en som er på markedet nå?Eg må ha minnekort, stort display,blåtann,mms... Nåken så veit om en? z1010 får nok stort display; men så er den ganske stor da. Ilukket stand er den nesten like "lang" som t610 Endret 28. januar 2004 av Remerser Lenke til kommentar
Habla Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 (endret) Bor du på landet kan det bli en liten stund til du får brukt din 3G telefon fullt ut. :-) Endret 28. januar 2004 av Habla Lenke til kommentar
HondaNSR Skrevet 28. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2004 Burkje akkurat på lande da.. litt nedafør ålesund. Nokia 6230 he litt lite skjerm men og den kommer ikkje i butikkene før den 27 februar so til den tid kan det hende at det kommer en annen telefon som passer meir bedre.. Lenke til kommentar
Victorious Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 Hør på Remerser. Han har peil. er enig i at SX1 og N6600 er to knakende gode telefoner som gir deg det du er på utkikk etter + litt ekstra. Er kanskje ikke verdt pengene og hoppe opp til P900.. (?) (Sx1 med MP3 spiller og radio, N6600 med Java2 og "de beste tastene" hehehehe) Lykke til med valg av nytt show-off gadget! (aka mobil..) Lenke til kommentar
Stoller Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 så nettopp at mamoz har satt prisen på SX1 ned til kr 4079,- så klikket jeg på kjøp for å se om det sto noe på hjemmesiden deres..så det sto: Prod. varenr.: SX1 Demo Ka mener de med SX1 demo? har tenkt å kjøpe sx1, men ble litt "bekymret" når eg så det sto demo.. noen som har peiling? Lenke til kommentar
Slabbedasken Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 Demotestet på å se hvor mye den tåler når den deises i bakken Neida sikekrt en som blir vist for potensielle kjøpere.....om du sparer litt der så er jo ikek det så gale ved mindre du MÅ ha en jomfu mobil Lenke til kommentar
lmopheim Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 Er det noen som har pålitelige opplysninger om lanseringstidspunkt for Z1010? Lenke til kommentar
JaFFaR Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 jeg ville ha ventet på den, den er jo driiit rå. du kommer til og angre viss du kjøper en anna Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 (endret) Er det noen som har pålitelige opplysninger om lanseringstidspunkt for Z1010? avhenger av flere faktorer; når SE kan starte produksjonene; når de vil slippe den og når man vil ta inn telefonen i norge.... Det er nok først og fremst det siste punktet som vil bestemme... Når ikke 3g/umts nettet er oppe og går er d liksom lite vits å kjøpe inn et produkt for salg som egentlig ikke har noe spesielt med seg,enda mamoz.no er najs; de hadde faktisk 6600 til 3800 kr. eller noe for en tid tilbake... bruker selv nesten bare mamoz; siden de har kontor her i tr.hjem hvor jeg bor så da kan jeg møte opp og få de mo i knærne uten å måtte sende tusenhis av mails Endret 29. januar 2004 av Remerser Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå