Poseidon_2k Skrevet 31. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2004 Okaay... Jeg tror jeg har bestemt meg for et sånn Xaser III Lanfire... veier bare 4kg (uten PSU), er ikke så stort og ser forbanna rått ut . Noen som har noen erfaringer med dette? Blir det mye ledning spaghetti? Begge harddiskene mine er på S-ATA (Den ene bruker en ide-til-sata adapter) så jeg slipper IDE spaghetti Skal kjøpe rund IDE til brenneren min da... Også en ting til: Er hardcano 9 erstatningsverdig til Zalman MFC1? Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Det blir så... plastikk. Hva er galt med plastikk?!?! Du er unntaket. Lenke til kommentar
F-r-e-d-r-i-k Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 (endret) plastikk?!?! Don't give me that one!!! Endret 3. februar 2004 av F-r-e-d-r-i-k Lenke til kommentar
Rune_ Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Jeg sier bare en ting jeg... SHUTTLE! Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Okaay... Jeg tror jeg har bestemt meg for et sånn Xaser III Lanfire... veier bare 4kg (uten PSU), er ikke så stort og ser forbanna rått ut . Noen som har noen erfaringer med dette? Blir det mye ledning spaghetti? Begge harddiskene mine er på S-ATA (Den ene bruker en ide-til-sata adapter) så jeg slipper IDE spaghetti Skal kjøpe rund IDE til brenneren min da... Også en ting til: Er hardcano 9 erstatningsverdig til Zalman MFC1? jaja, men du kommer nok til å bli mobba Lenke til kommentar
Poseidon_2k Skrevet 7. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2004 Hvorfor skulle jeg bli mobba for det da? Lenke til kommentar
klikko Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Hva med Xaser Lanfire versjonen da? Så den akkurat på Microplex, er jo miditower og laget av aluminium.... jeg har dette, er ganske fornøyd, det er VELDIG lett (hadde stål-kasse før) det eneste som er kjipt er at fronten er i plastikk, men jeg gir ****** lite kabinett også...med 4 sVÆRT stillegående vifter etter min mening.. Lenke til kommentar
Poseidon_2k Skrevet 12. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2004 klikko, dette høres ut som akkurat det kabinettet jeg er ute etter Go Lanfire. Lenke til kommentar
s0tarts Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 (endret) Liker dette LePont Kabinettet jeg, litt dyrt da, men det er verdt det! Det var rått. Hva med dette Sky Hawk kabinettet? Endret 12. februar 2004 av E.M. Lenke til kommentar
Explorer Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 Thermaltake har meget bra kabinetter. Selv har jeg Xaser III. Det er kansje _LITT_ tungt men eller meget bra. Litt lite muligheter for å modde det da. Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 (endret) Det som er galt med plastik er at det som oftest er et tynt lag metall innenfor plastikken. Det gjør at det blir mye vanskeligere å feste et vindu i sia på kabinettet. Jeg har et dell 8300 kabinett som jeg VELDIG_GJERNE skulle ha byttet ut med f.eks dette her. http://www.microplex.no/rubweb/handel.asp det ser jo drittøft ut syntes jeg! EDIT: problemet for meg er at hvis jeg bytter kabinett vil jeg miste den 3 års garantien jeg betalte ekstra for da jeg kjøpte pc`n Endret 12. februar 2004 av T.F.T Lenke til kommentar
Jabbala Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 (endret) Hva med Xaser Lanfire versjonen da? Så den akkurat på Microplex, er jo miditower og laget av aluminium.... jeg har dette, er ganske fornøyd, det er VELDIG lett (hadde stål-kasse før) det eneste som er kjipt er at fronten er i plastikk, men jeg gir ****** lite kabinett også...med 4 sVÆRT stillegående vifter etter min mening.. Ja en kompis av meg har dette kabinettet. De 4 orginalviftene som følger med er svært så stille. God kjøling er det også i kabinettet, men er enig i at det plastikk dekselet foran er irriterende for det er VELDIG plastikk. Den er verre en Chieftec plastikken fordi denne plasten er myk og du er nesten redd for å åpne døra fordi hele denne luka virker veldig skjør Endret 12. februar 2004 av Jabbala Lenke til kommentar
Eika på E6'n Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 Hva med denne? Må vel vekke oppsikt.. Sunbeam Lenke til kommentar
neon king Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 Liker dette LePont Kabinettet jeg, litt dyrt da, men det er verdt det! Det var rått. Hva med dette Sky Hawk kabinettet? har det selv i sort har overrasket mange egne skuffer eller hva man kan kalle det til hk og hd det er sinnsykt coolt men 5-6katoder eneste minus er at det er helt umurlig å skjule ledningene uten kabelsamlere Lenke til kommentar
magio Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 Dette er jo helt rått!! Skal selv ta å kjøpe det snart Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 (endret) Jeg har et Skyhawk kabinett. Lite, lett, billig, hendig og fint Her er det, bare spør hvis du lurer på noe Endret 15. februar 2004 av HolgerLudvigsen Lenke til kommentar
Leon Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 (endret) Jeg har et Skyhawk kabinett. Lite, lett, billig, hendig og fint Her er det, bare spør hvis du lurer på noe STORT SVÆRT BILDE! sorry at jeg spør... men er det virkelig NØDVENDIG besudle denne tråden med megazised bilder? du kunne f.eks. skrevet noe som: jeg har SkyHawk, det synes jeg er tøfft det... vil du se bilde av det så trykker du her Endret 15. februar 2004 av tipp-ex Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå