Gå til innhold

Kabinett som tar seg godt ut på lan!


Anbefalte innlegg

Satt nå plutselig her surfa og tenkte: Hadde vert fint med et stilig kabinett til jeg skal på TG i år! Men dillemaet var bare at jeg ante ikke hvilket jeg skulle kjøpe. Tenker på et litt sprekt kabinett som f.eks. et sånn Xaser (er vel det de heter?) eller et Acryl. Skal ikke gjøre noe seriøs modding, men et vindu må jeg bare ha. Pluss noen katoder. Har allerede vifter. Kabinettet jeg har nå er et Aopen H600B, sånn at ingen forslår det :p er _litt_ lei av det kabbiset :D så, kom med forslag! gjerne med linker eller bilder!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har ikke helt sansen for Antec Super Lanboy. Det blir så... plastikk. :dontgetit:

hehe hva mener du?? Plastikk... Kabinettet er av aluminium. kun fronten som er av plastikk. Kabinettet er rått og jeg tror/vet at dette tar seg ut på lan.

 

Du forresten kjøpt det på www.hovedkort.no og.

 

Her er en liste med tester av kabinettet:

 

http://www.antec-inc.com/us/info_reviewRst...5&Submit=Submit

Lenke til kommentar
Jeg har ikke helt sansen for Antec Super Lanboy. Det blir så... plastikk.  :dontgetit:

hehe hva mener du?? Plastikk... Kabinettet er av aluminium. kun fronten som er av plastikk.

Ja, nettopp. ;)

/me synses at alt bør være rent aluminum. :thumbs:

Men altså, det blir stygt når du ser forskjellen mellom plasten og aluminiumet.

Lenke til kommentar

Har TT Xaser 3000A selv og er ikke noe serlig fornøyd med det! Ganske lett og fint, men stort og har mange crappy løsninger på ting!

 

Hadde Chiftec Medium Dragon tower før og det var mye bedre funkjonsmessig! Dette er da min mening og til alle dere som er uenige og får en stor trang til å si i motmeg så don't bother for min del! Don't care :p

 

Skulle jeg kjøpt et kabinett nå hadde det nok blitt et av raidmax kabinettene!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...