Gå til innhold

Nyinnkjøpt ECS G551

lperik

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
I cpuz viser den 600mhz (6x100). Vet at centrinoprosessorene klokker seg litt ned når de ikke trenger all kraften, men prøvd å stresse den litt. Kan ikke se at den setter seg opp. Er dette normalt`?

Sjekk instillingene for strøm(sparing). Sjekk at strømoppsettet er satt til hjemme/kontorpult.

Mvh kjello2 (jeg har skiftet brukernavn, det nye er ponke)

Endret av kjello2
Lenke til kommentar
I cpuz viser den 600mhz (6x100). Vet at centrinoprosessorene klokker seg litt ned når de ikke trenger all kraften, men prøvd å stresse den litt. Kan ikke se at den setter seg opp. Er dette normalt`?

Hvis du bruker windows XP sjekk hvem strømsparings skjema som brukes, der kan du sette den på bærbar/Laptop, da girer cpuen opp hved behov.

Men hver obs, dette skjer flere gange i sekundet, så det er ikke sikkert at windows viser rett hele tiden, tror ikke den oppdateres så ofte.

start 3dmark2003 og se hva du får ;) Jeg fikk nettop 1130 med den nye Omega 4.1 driveren som du sikkert nettop insatalerte. De var nye i helgen, jeg økte ca 100 fra omega 3.10.

Lenke til kommentar

Satt over til home/office nå, må ha litt fart på sakene! ikke no vits å kjøre på 600mhz år en kan kjøre på over det dobbelte! (tenker da på mens man sitter hjemme med strømmen i osv)

kan sikkert benche med 3DMark01/03 og poste resultat om det var interesse for det.

EDIT: Benchmarkene er tatt uten forandring på noe i driveren. (nyeste omega )

3DMark2001SE: 7133p

3DMark03: 1099p

Endret av lperik
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...