Proliator Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 Skal kjøpe meg en laptop nå som jeg skal flytte i en liten leilighet. Har hørt mye bar om Whitbox sin CL5. Har noen noe erfaringer med denne eller andre anbefalinger og komme med? Lenke til kommentar
MacProvoserer Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 Powerbook self.... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 Powerbook self.... Kommer helt an på... Hva skal du bruke maskinen til? Lenke til kommentar
Proliator Skrevet 28. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2004 Powerbook self.... Kommer helt an på... Hva skal du bruke maskinen til? Jeg skal bruke den mest til programering og ikke minst spille spill. MAC er HELT uaktuelt liker ikke mac det vil jeg alrdi gjøre heller. Lenke til kommentar
Pepsi Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 Hvis du har 20k til rådighet, hva med en Acer Ferrari?? Lenke til kommentar
enemigo Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 (endret) Whitebox CL5 har vel et støyproblem såvidt jeg husker... Men det kan jo være en bra maskin for deg likevel. Fortell litt om hva du skal bruke den til! Skal du spille mye? Skal du bruke den på skolen, eller frakte den rundt? Trenger du bra batterikapasitet? Et bra kompromis er Elitegroup Green C maskinene, f.eks C1500. Denne maskinen koster vel omtrent det samme som CL5. Den er mye mindre og lettere. Den er ikke blant de mest støysvake, men den støyer mye mindre enn CL5. Andre alternativer er jo dell sin 8600, og f.eks Acer Ferrari som nevnes over. Edit: Så du var interessert i å bruke rundt 20k. Da har du jo flere alternativer. HP/Compaq nc8000 ser veldig bra ut. Denne ligger på ca 21k. Acer 803LMi er og fin. Denne er muligens billigere på www.itbutikken.no Knut Endret 28. januar 2004 av enemigo Lenke til kommentar
MCDr Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 (endret) Jeg hadde uten tvil gått for Tundra 1557X Centrino Intel P4-M 1.7GHz 1024MB 80GB DVD Brenner ATI M10 Radeon 9600 15" SXGA+ Pris: 18695;- Hadde denne värt tilgjengelig i romjula da jeg bestilte hadde det ikke värt noen tvil Endret 29. januar 2004 av MCDr Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 [...] Pris: 18695;- Hadde denne värt tilgjengelig i romjula da jeg bestilte hadde det ikke värt noen tvil Den så uten tvil ut som en meget habil maskin og et godt alternativ til CL5. Lenke til kommentar
Proliator Skrevet 28. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2004 (endret) Whitebox CL5 har vel et støyproblem såvidt jeg husker... Men det kan jo være en bra maskin for deg likevel. Fortell litt om hva du skal bruke den til! Skal du spille mye? Skal du bruke den på skolen, eller frakte den rundt? Trenger du bra batterikapasitet? Et bra kompromis er Elitegroup Green C maskinene, f.eks C1500. Denne maskinen koster vel omtrent det samme som CL5. Den er mye mindre og lettere. Den er ikke blant de mest støysvake, men den støyer mye mindre enn CL5. Andre alternativer er jo dell sin 8600, og f.eks Acer Ferrari som nevnes over. Edit: Så du var interessert i å bruke rundt 20k. Da har du jo flere alternativer. HP/Compaq nc8000 ser veldig bra ut. Denne ligger på ca 21k. Acer 803LMi er og fin. Denne er muligens billigere på www.itbutikken.no Knut Ja jeg skal bruken en del på skolen også så vekt og størrelse er også noe å noe å ta hensyn til. Bråk bryr jeg meg også en del om. Men det viktigste er ytelse.. Sitter her og leser litt om Tundra 1557 denne virker som den har alt som jeg vil ha. Har noen noen erfaringer fra denne? Pusser fortsatt litt på Whitebox CL5 menjeg har ingen vekt eller mål og finner ikke disse noe sted heller. (ikke på den nye versjonen) Endret 28. januar 2004 av Proliator Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå