Gå til innhold

Hvilken laptop er best?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Whitebox CL5 har vel et støyproblem såvidt jeg husker... Men det kan jo være en bra maskin for deg likevel.

 

Fortell litt om hva du skal bruke den til! Skal du spille mye? Skal du bruke den på skolen, eller frakte den rundt? Trenger du bra batterikapasitet?

 

Et bra kompromis er Elitegroup Green C maskinene, f.eks C1500. Denne maskinen koster vel omtrent det samme som CL5. Den er mye mindre og lettere. Den er ikke blant de mest støysvake, men den støyer mye mindre enn CL5. Andre alternativer er jo dell sin 8600, og f.eks Acer Ferrari som nevnes over.

 

Edit: Så du var interessert i å bruke rundt 20k. Da har du jo flere alternativer. HP/Compaq nc8000 ser veldig bra ut. Denne ligger på ca 21k.

Acer 803LMi er og fin. Denne er muligens billigere på www.itbutikken.no

 

Knut

Endret av enemigo
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
[...]

 

Pris: 18695;-

 

Hadde denne värt tilgjengelig i romjula da jeg bestilte hadde det ikke värt noen tvil

Den så uten tvil ut som en meget habil maskin og et godt alternativ til CL5.

Lenke til kommentar
Whitebox CL5 har vel et støyproblem såvidt jeg husker... Men det kan jo være en bra maskin for deg likevel.

 

Fortell litt om hva du skal bruke den til! Skal du spille mye? Skal du bruke den på skolen, eller frakte den rundt? Trenger du bra batterikapasitet?

 

Et bra kompromis er Elitegroup Green C maskinene, f.eks C1500. Denne maskinen koster vel omtrent det samme som CL5. Den er mye mindre og lettere. Den er ikke blant de mest støysvake, men den støyer mye mindre enn CL5. Andre alternativer er jo dell sin 8600, og f.eks Acer Ferrari som nevnes over.

 

Edit: Så du var interessert i å bruke rundt 20k. Da har du jo flere alternativer. HP/Compaq nc8000 ser veldig bra ut. Denne ligger på ca 21k.

Acer 803LMi er og fin. Denne er muligens billigere på www.itbutikken.no

 

Knut

Ja jeg skal bruken en del på skolen også så vekt og størrelse er også noe å noe å ta hensyn til.

Bråk bryr jeg meg også en del om.

Men det viktigste er ytelse..

 

Sitter her og leser litt om Tundra 1557 denne virker som den har alt som jeg vil ha.

 

Har noen noen erfaringer fra denne?

 

Pusser fortsatt litt på Whitebox CL5 menjeg har ingen vekt eller mål og finner ikke disse noe sted heller. (ikke på den nye versjonen)

Endret av Proliator
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...