Noki Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 Har sett en del på mobiler i det siste, og tenkte at jeg ville gå for en kamskjell-telefon. Det virker som om folk stort sett er fornøyd med Samsung E700, men jeg ville høre om dere har noen andre forslag til telefoner. Om det eventuelt kommer noen nye snart som det er verdt å vente på? Ellers er det fint om noen som har E700 kan si om de er fornøyde. Lenke til kommentar
Andreas2k Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 Hei, kjøpte meg en E700 igår, til nå har telefonen vært kjempe grei (sliter litt med t9) men ellers bra. Som alle skriver er det et par feil i sw / fw vet ikke forskjell enda :S. Jeg syntes hvertfall den er bra, det er flere "erfarne" E700 brukere her i forumet så du får vente på flere svar =) Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 Jeg er kjempefornøyd med min! har hatt den i bare en uke og to dager da.. Men jeg synes ikke de Sw/fw problemet er noe jeg har merket noe til.. Min mening er at det er en flott telefon men hvis du er interesert i skikelig Ir eller blåtann må du nok velge en annen telefon.. HAr blitt kjempefan av klapp jeg nå! Hata det før og elsker det nå Lenke til kommentar
Noki Skrevet 31. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2004 (endret) Hvordan er det å skrive meldinger med E700? Har den god respons eller er den noenlunde lik T610? For jeg prøvde T610 forleden og jeg syns at det va skikkelig irriterende å skrive meldinger på den. Altfor treig respons... Endret 31. januar 2004 av Noki Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Det er bra respons på den! Har ikke prøvd T610 men jeg synes at E700 er veldig bra å skrive meldinger med, har bare hatt nokia før men jeg vet at SE har hatt noen trege noen.. Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Er det lett å koble den opp mot pc'en? Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 ja det er lett vis du har erfaring med data... last ned pims og filemanager fra samsungmobile.com først... deretter kobler du pc---mobil sammen, så kopierer programmet det som er i mobilen (det skjer hver gang) deretter går du inn på filemanager.. resten finner du nok ut av, men det er litt tungvint og kronglete de første gangene. bildene havner i samsungmappa i pc`n under "samples" , disse finner du når du går inn på disk c: , altså "min datamarskin" (om du har xp da)... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå