OeO Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 (endret) Hei skal sette opp flere pc'er på en svak linje, siden jeg tror mange av de samme sidene kommer til å bli åpnet tenkte jeg å koble til en proxy server. Har en pc, penium tror jeg, med win 98, noen som vet om et program jeg kan legge inn på denne for at den skal funke som proxy server? helst et gratis program... trenger bare proxy/cache server, ikke bruk for DHCP, mail, osv, så hvis dette følger med må dette kunne slåes av... håper noen har et svar Endret 4. februar 2004 av boy2star Lenke til kommentar
OeO Skrevet 28. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2004 må ha noe som funker på win98, selv om dette går utover ytelsen... kan ikke linux, så satser ikke på det enda.... ellers takk noen andre forslag? Lenke til kommentar
OeO Skrevet 4. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2004 Ingen som vet om et program som kan gjøre en win 98 maskin om til en proxy/cache server? Lenke til kommentar
Hawkie Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 wingate fra deerfield.com er verdens mest brukte til dette og støtter win 98 og mer Lenke til kommentar
dakri Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Ingen som vet om et program som kan gjøre en win 98 maskin om til en proxy/cache server? Ta en titt her: http://www.snapfiles.com/freeware/network/fwproxy.html Kanskje noen av disse kan brukes... -- Dakri Lenke til kommentar
pantrax Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Jeg anbefaler CCProxy.com Ganske enkelt, og fungerte bedre enn wingate etter mine krav. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå