Nolander Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 Jeg har hørt en del om hidden & dangerous 2, og har lurt på om jeg skulle kjøpe det. Men jeg er ikke sikker på om det er noe bra. Noen som har litt peiling?? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 les anmeldelsen på gamer.no kanskje. det gir deg et ganske godt innblikk. jeg har ingen problemer med å anbefale spillet. Lenke til kommentar
RogueFreak Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 Jeg har spilt/spiller alt av WWII spill og mods jeg kommer over, og H&D 2 vil jeg absolutt anbefale. Bare ikke forvent deg ett løp-og-skyt-deg-ut-av-alt spill.... Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 Nei! ikke verdt pengene, men jeg har aldri forstått meg på Hidden and Dangerous seriene Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 hvis du ikke har forstått deg på de så er det jo en selvfølge at det ikke er verdt pengene for deg. Lenke til kommentar
Archangel Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 Liker du strategiske FPS spill med stealth...kjoep det . Stor sjanse for at du liker dette dersom du liker R6 serien f.eks Beste spillet for meg ifjor . Lenke til kommentar
Esperados Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 Det er meget bra. Kjøp det nu Lenke til kommentar
Nolander Skrevet 28. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2004 Det ser ut som dere stort sett er enige. Får gi det en sjanse. Takk for hjelpen. Lenke til kommentar
Shotgun Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 For all del, kjøp spillet. Hvis du er glad i realisme og strategi. Uendelige muligheter. Men det krever litt tankegang, og det er jo morro. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå