Gå til innhold

Hva kan jeg forvente av Dell?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

du må utelukke zt med en gang... bare få det ut av hodet. ja den er fin.. ja den er kompakt.. men har testet 2 maskiner i 2 forskjellige butikker å skjermoppløsningen er ikke nok på 15.4 widescreen. du kommer til å angre etter en uke.

hva er vitsen med å betale så mye for widescreen når det ikke er plass for 2 browser viduer ved siden av hverandre engang.

Lenke til kommentar

Tror du er berettiget å heve kjøpet nå. Sjekk forbrukerloven for sikkerhets skyld. Etter alle problemene skjønner jeg ikke at du vurderer Dell igjen (I8600), men deg om det. Hev kjøpet og send saken til forbrukerrådet er mitt forslag. La Dell gjerne få vite dette og så sant du ikke får et fett plaster på såret, ikke handle hos de mer/ ikke godta et simplelt bytte. Nå er det folk som også er fornøyd med Dell, men i ditt tilfelle hadde jeg gjort kort og brutal prosess....

Lenke til kommentar

Vurderer å gi dem til fredag med å gi meg tilbud, godkjennelse på bytte av maskin eller en eller annen form for kompenasasjon.

Svarer de ikke så gir jeg til neste fredag og sier jeg da vil heve kjøpet samt kreve erstatning for utstyr kjøpt til den maskinen.

Har både rett og heve, samt å kreve erstatning for utstyret

Lenke til kommentar

Den vet jeg, men har lyst på bærbar og dell support er ikke så dårlig. skulle bare ønske de gadd å svare og i det hele tatt "ta vare på kunden"

Faktisk er det selger hittils som har vært hyggelig med meg og hjulpet på prisene, men det hjelper heller lite når de ikke greier å ordne dem

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...