Christian86 Skrevet 2. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2004 altså står jeg igjen med ZT og I8600. Powerbook ble for dyrt Lenke til kommentar
EG-s Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 du må utelukke zt med en gang... bare få det ut av hodet. ja den er fin.. ja den er kompakt.. men har testet 2 maskiner i 2 forskjellige butikker å skjermoppløsningen er ikke nok på 15.4 widescreen. du kommer til å angre etter en uke. hva er vitsen med å betale så mye for widescreen når det ikke er plass for 2 browser viduer ved siden av hverandre engang. Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 du må utelukke zt med en gang... bare få det ut av hodet. ja den er fin.. ja den er kompakt.. men har testet 2 maskiner i 2 forskjellige butikker å skjermoppløsningen er ikke nok på 15.4 widescreen. du kommer til å angre etter en uke. Du har jo alltids NX7000 da (WSXGA+) http://www.hp-expo.com/no/nor/commercial/n...oks/dg706a.html Lenke til kommentar
EG-s Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 ja, men 20.000 for ei makin der med 1.6, etc nx7010 er det samme som zt, men med 1.6 m Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Tror du er berettiget å heve kjøpet nå. Sjekk forbrukerloven for sikkerhets skyld. Etter alle problemene skjønner jeg ikke at du vurderer Dell igjen (I8600), men deg om det. Hev kjøpet og send saken til forbrukerrådet er mitt forslag. La Dell gjerne få vite dette og så sant du ikke får et fett plaster på såret, ikke handle hos de mer/ ikke godta et simplelt bytte. Nå er det folk som også er fornøyd med Dell, men i ditt tilfelle hadde jeg gjort kort og brutal prosess.... Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 3. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2004 Vurderer å gi dem til fredag med å gi meg tilbud, godkjennelse på bytte av maskin eller en eller annen form for kompenasasjon. Svarer de ikke så gir jeg til neste fredag og sier jeg da vil heve kjøpet samt kreve erstatning for utstyr kjøpt til den maskinen. Har både rett og heve, samt å kreve erstatning for utstyret Lenke til kommentar
It's me Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Loven er helt klar den. Hvis selger har prøvd å reparere varen 2 ganger uten å ha fått fikset feilen, kan du kreve kjøpet hevet. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 3. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2004 Den vet jeg, men har lyst på bærbar og dell support er ikke så dårlig. skulle bare ønske de gadd å svare og i det hele tatt "ta vare på kunden" Faktisk er det selger hittils som har vært hyggelig med meg og hjulpet på prisene, men det hjelper heller lite når de ikke greier å ordne dem Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå