Frontier_Psychiatrist Skrevet 13. mars 2002 Del Skrevet 13. mars 2002 Vil dette komme, og i tilfelle når? og en annen sak, jeg husker fra delphi-forumet at det var mulig å se hvem som hadde postet en melding ved å holde pekeren over linken til innlegget, er det mulig å legge til en slik funksjon her? Lenke til kommentar
amund Skrevet 13. mars 2002 Del Skrevet 13. mars 2002 SuperK skrev (2002-03-13 13:47):Vil dette komme, og i tilfelle når? Vi har en søkefunksjon oppe i linjen hvor det blant annet står "Du er logget inn som.." og en annen sak, jeg husker fra delphi-forumet at det var mulig å se hvem som hadde postet en melding ved å holde pekeren over linken til innlegget, er det mulig å legge til en slik funksjon her? Hvem sitt navn ønsker du? Navn på første eller siste poster i den gjeldende tråden? Mvh, Amund [ endret av amund den 2002-03-13 20:00 ] Lenke til kommentar
Frontier_Psychiatrist Skrevet 14. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2002 :wink: min feil, hadde vel ikke sett gått nok etter søkefunksjonen ang. den andre funksjonen så var det navnet på den som hadde startet tråden jeg var ute etter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå