Nicci NO Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 Jeg har lagt merke til Creative som kommermed Sound Blaster Wireless Music. Dette høres fett ut, men hvordan fungerer det egentlig? Jeg sitter allerede på et audigy 2 zs platinum pro kort som jeg kan fjernstyre musikk fra pc'en med. Problemet er jo at enten har jeg ikke funnet helt ut hvordan man gjør dette riktig, eller så er jeg nødt til å bruke creative's håpløse programvare til dette (når man er vant til winamp blir creative's mediaplayer litt lame). Det jeg drømmer om/ønsker å etterhvert gjøre er å la pc'en sende lydsignal (og også bildesignal hvis dette i praksis er mulig) til f.eks et lite anlegg/eksterne høytalere på soverommet og ikke minst til TV i stuen. Samt fjernstyring! Må ikke glemme fjernstyring! Noen der ute som kan masse om dette og kan forklare meg hvordan dette bør gjøres, og hva som trengs? (Det hadde vært greit å unngå å måtte sette opp en liten shuttle bare for å styre film på tv'en i stuen i hvert fall. Jeg liker ikke ledningene som drar seg fra pc-rommet og ut i stuen.) Cheers for mulige løsninger! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå