Zethyr Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 Jeg har _ikke_ over 1200 px oppløsning, men ser den allikevel.... scroller ned så er det 3 cm med hvitt.... Det er fint om du ser på om du kan fjerne det, fordi det ødelegger litt av det inntrykket med at grafikken slutter der hvor skjermen slutter... Lenke til kommentar
cfenzo Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 Sett heller bakgrunnsbildet for body... Vil få samme funksjonen.. bare at du er helt sikker på at det ikke stopper f.eks. 3 cm* før enden av skjermen.. *cm vs px.. i like px... Lenke til kommentar
kvikks Skrevet 30. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2004 Jeg har _ikke_ over 1200 px oppløsning, men ser den allikevel.... scroller ned så er det 3 cm med hvitt.... Det er fint om du ser på om du kan fjerne det, fordi det ødelegger litt av det inntrykket med at grafikken slutter der hvor skjermen sl Zethyr: Skjønner ikkje helt hvorfor du får scrollbar... det skal det ikkje være! trur eg rett å slett forlenger bakgrunnen enda mere slik at eg slipper den bråe endinga... cfenzo: har hatt litt problemmer med bakgrunnen i body når den skal midtstilles, av en eller annen grunn... bruker til vanlig å ha det, men da med grafikk som er "uendelige" i bredden... nei no skal detta få ligge over helga... ølla venter. Lenke til kommentar
FuLu Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 nei no skal detta få ligge over helga...ølla venter. Hehe, av og til kommer de glupe ideene når man er full/må på do Uansett er det sunt med litt avkobling og Lenke til kommentar
cfenzo Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 rart.. jeg har aldri hatt det problemet.. menmen.. du får bare pm'e meg hvis du vil ha et eksempel som virker.. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 *cm vs px.. i like px... hvor mange px er 3 cm?? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 *cm vs px.. i like px... hvor mange px er 3 cm?? Finnes ikke noe svar på det... avhenger fullstendig av oppløsning Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 *cm vs px.. i like px... hvor mange px er 3 cm?? [gris-i-gulesiderreklame-mode] Ca 1000 [/gris-i-gulesiderreklame-mode] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå