notarget Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Det er mulig at det ikke kommer ut før 2005 http://itavisen.no/art/1303313.html Dette er sannsynlig rykter. Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 (endret) Er det ikke flere som får mere og mere tårer i øynene jo mere de utsetter HL2? Dette er litt over streken. Nå synes jeg virkelig de bør slutte å si når de "tror" det kommer ut. Det hadde vært mye bedre om de hadde vært 100% sikker på at det kom ut om f.eks en måned!? Edit: Mistake! Endret 20. april 2004 av Newt32 Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 (endret) Er det ikke flere som får mere og mere tårer i øynene jo mere de utsetter HL2? Har sluttet å bry meg om Half-Life 2 etter at jeg så en screen etter den nye kodingen de har gjort. Det så mildt sagt dårligere ut. Ser fram til STALKER, jeg! EDIT: SÅ screenen i PCGW... Endret 20. april 2004 av tor_erik Lenke til kommentar
TCi Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Er det ikke flere som får mere og mere tårer i øynene jo mere de utsetter HL2? Har sluttet å bry meg om Half-Life 2 etter at jeg så en screen etter den nye kodingen de har gjort. Det så mildt sagt dårligere ut. Ser fram til STALKER, jeg! EDIT: SÅ screenen i PCGW... Det er ikke bare grafikken gjør et spill bra, det er gameplayet. Så lenge de får Half Life følelsen tilbake, så kommer grafikken i annen rekke.. Lenke til kommentar
Fuz Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Så langt er dette den mest realistiske observasjonen jeg har sett rundt release av HL2 (dvs denne sommeren). Forhåpentligvis kommer det mer info på E3 (12-14 Mai). Lenke til kommentar
Döden Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 (endret) Syns dere virker "mot-løse". Det er under et år siden spillet ble annonsert og det er utsatt en gang. Verre med Doom 3. (Ja jeg vet at det aldri har blitt bekreftet noen release date. Men dette er et spill man lenge har visst om og lengtet etter lenge. Visst har man villet ha HL2 lenge, men det var jo aldri offesielt før for under et år siden.) Edit: Omformulering Endret 22. april 2004 av Beistet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå