Earendil Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 [Off topic]Kommer Doom III ut før Hl2 da, jeg tror d, er ikke sikker ??? [/Off topic] Ganske sannynlig, ja. Lenke til kommentar
Janivars Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Lurer på en ting.. Hvem av dere kommer til å laste ned dette spillet fra DC++, og hvem kjøper det ? Jeg personlig giddr ikke å kjøpe det, fordi det koster mye penger.. Sinnsykt kjekt å bare laste det ned gratis lizzom.. Men hvis alle hadde lastet ned spill ville jo ikke spillprodusentene produsert spill lenger.. Så dere som liker å kjøpe spill, fortsett med det Lenke til kommentar
The_evil_blue_toad Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Lurer på en ting.. Hvem av dere kommer til å laste ned dette spillet fra DC++, og hvem kjøper det ? Jeg personlig giddr ikke å kjøpe det, fordi det koster mye penger.. Sinnsykt kjekt å bare laste det ned gratis lizzom.. Men hvis alle hadde lastet ned spill ville jo ikke spillprodusentene produsert spill lenger.. Så dere som liker å kjøpe spill, fortsett med det 399? For et par uker med moro? Om du ikke gidder å betale kan du la være å spille. Anse deg selv som rapportert. Lenke til kommentar
Janivars Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Lurer på en ting.. Hvem av dere kommer til å laste ned dette spillet fra DC++, og hvem kjøper det ? Jeg personlig giddr ikke å kjøpe det, fordi det koster mye penger.. Sinnsykt kjekt å bare laste det ned gratis lizzom.. Men hvis alle hadde lastet ned spill ville jo ikke spillprodusentene produsert spill lenger.. Så dere som liker å kjøpe spill, fortsett med det 399? For et par uker med moro? Om du ikke gidder å betale kan du la være å spille. Anse deg selv som rapportert. Javel?? Da kjøper du spillet så laster jeg ned.. Det er nemlig ikke alle som har 399 kr... Lenke til kommentar
The_evil_blue_toad Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Så da spiller du det ikke. Så enkelt er det. (fy søren som det tærer på samvittigheten å si slikt) Men du kan selvsagt vente med å kjøpe spillet til du får tilbud eller det blir classic. Du har også god tid til å skaffe 400 kroner, HL2 kommer ikke i løpet av den nærmeste tiden uansett. Men du bryter rettningslinjer og det er det du blir rapportert for. Du kan laste ned for min del, så lenge du ikke forteller om det her. Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 (endret) Jeg kjøper det... Fordi jeg fikk et gavekort på SpiderMan i julegave på 600,- Edit: Skrivelief Endret 4. mars 2004 av Newt32 Lenke til kommentar
Janivars Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Så da spiller du det ikke. Så enkelt er det. (fy søren som det tærer på samvittigheten å si slikt) Men du kan selvsagt vente med å kjøpe spillet til du får tilbud eller det blir classic. Du har også god tid til å skaffe 400 kroner, HL2 kommer ikke i løpet av den nærmeste tiden uansett. Men du bryter rettningslinjer og det er det du blir rapportert for. Du kan laste ned for min del, så lenge du ikke forteller om det her. hva er problemet til folk her?? Lenke til kommentar
GoldlaXiE Skrevet 3. april 2004 Forfatter Del Skrevet 3. april 2004 Siste jeg hørte var at det var utsatt til 24 september i år..... Owæææ!?!?! da er det jo ikkje sikkert maskina mi held lengre..... Tosk du har pc så det holder! slutt og syd, start og tren Start å tren? Trenar nok meir enn deg.. Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 Ifølge tothegame.com kommer ikke Half-life 2 før 2. Juli! Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 Huff. Stakkars Half Life 2. På grunn av alle utsettelsene så kommer det et spill med nesten foreldet grafikk. S.t.a.l.k.e.r og doom3 kommer til å leke seg med Valve på den visuelle siden. Men, men. Det som er mest positivt med HL2 akkurat nå er at det bundles med en spesiell versjon av SoftImage XSI noe som vil lede til et par geniale modder og lenger levetid for spillet. Jaja, jeg gleder meg uansett, men Doom3 kommer til å toppa heille driiden! Lenke til kommentar
bassmania Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 Er det noken som veit eksakt når HL2 kjem ut.. har ein kupong her, og ventar på å bruke den... hehe.. På siden tothegame.com, så har de skrevet at releas datoen på HL2 er 2 juli 2004! check it out Lenke til kommentar
TDK Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 Kjøpe hl2??+ hihi jeg har en hl2 kupong som jeg fikk med 9800xt kortet mitt... hihi! Men den lappen har antakeligvis smuldret bort før spillet blir lansert.... Lenke til kommentar
iBox Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 Huff. April, juli eller september. Det spillet skulle vært ute for lenge siden, men det er det ikke, takket være noen lusne kildekodetyver, som jeg nå sender hattanker til. Lenke til kommentar
FPShooter Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Huff. April, juli eller september. Det spillet skulle vært ute for lenge siden, men det er det ikke, takket være noen lusne kildekodetyver, som jeg nå sender hattanker til. Den unnskyldningen begynner vel å bli LITT gammel! I april/mai 2003 påsto de att spillet var nesten helt klart! Nå vet Valve plutselig ikke hvilket år spillet blir ferdig! 2003,2004 eller 2005...? Host*Team Fortress 2*Host Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 HL2 ikke før 2005? Her er enda mer miserabelt lesestoff for alle som går og håper på de datoene som har blitt satt ut. Jeg for min del venter til jeg hører noe konkret fra Valve, er uansett de som lager spillet, og som tydeligvis har en del arbeid igjen. Ikke at jeg ikke GLEDER MEG men!!!! Lenke til kommentar
TCi Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 HL2 ikke før 2005? Her er enda mer miserabelt lesestoff for alle som går og håper på de datoene som har blitt satt ut. Jeg for min del venter til jeg hører noe konkret fra Valve, er uansett de som lager spillet, og som tydeligvis har en del arbeid igjen. Ikke at jeg ikke GLEDER MEG men!!!! Kilde: http://www.bluesnews.com/ Update: Though many have tried to interpret this as a further delay announcement, it has been pointed out that this quote was made in reference to the game's delay in September 2003. Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Lurer på en ting.. Hvem av dere kommer til å laste ned dette spillet fra DC++, og hvem kjøper det ? Jeg personlig giddr ikke å kjøpe det, fordi det koster mye penger.. Sinnsykt kjekt å bare laste det ned gratis lizzom.. Men hvis alle hadde lastet ned spill ville jo ikke spillprodusentene produsert spill lenger.. Så dere som liker å kjøpe spill, fortsett med det 399? For et par uker med moro? Om du ikke gidder å betale kan du la være å spille. Anse deg selv som rapportert. Javel?? Da kjøper du spillet så laster jeg ned.. Det er nemlig ikke alle som har 399 kr... Då får du ikke spille. Sånn er det. Det koster penger å lage et spill, og de må tjene det inn. Lenke til kommentar
CB87-Bergen Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Det er mulig at det ikke kommer ut før 2005 http://itavisen.no/art/1303313.html Lenke til kommentar
Döden Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Det er mulig at det ikke kommer ut før 2005 http://itavisen.no/art/1303313.html Les linken til TCi. Lenke til kommentar
En Tiger Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 (endret) Janivars: Har du noen filmer hjemme? Tenk deg at du da har betalt 100-200 kroner for 1.5 timer med morro. Kjøper du HL2 til 399 kommer du høyst sannsynligvis til å få flere mnd'er med morro. Tenkt på det noen gang? Eller: røyker du? snuser du? drikker du? kjøper du blader? snop? osv... hvis du legger godviljen til får du uan****sett råd til et spill som koster ca 400 spenn. Kommer det ut en gang i 2005 har du mange mnd'er på deg. Slutt å vær så vanskelig! Edit: formuleringsfeil... Endret 19. april 2004 av En Tiger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå