Gå til innhold

Skal ha ny jobb

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

alternativer:

*Fasfoodsjappe (ustabil arbeidstid, du risikerer å bli i jobben alt for lenge)

*vaskehjelp (snakk med noen som eier ett kontorlokale du kan vaske. stabile og faste arbeidstider, god lønn i forhold til arbeidsmengde)

*snømåker (måke snø for folk. Husk: måk først, spør etterpå)

*QXL whore (Kjøp og selg obskure saker og ting, her kan du tjene endel grunker om du bruker litt tid)

*malermester (Kanskje ikke mester, men. . . Spør ett entreprenørfirma om du kan male brakkene deres)

Ja, herregud... postbud-jobber suger. Har jobbet i aftenposten i ca. 1 år, endte opp med å si opp på stedet, altså, null attest :p

"Å nei!", ingen attest :p

Jobbet i BA i 1 år... Underbetalt drittjobb med mange stygginger som klaget over at de hadde sagt at de ikke ville ha noen avis før... Akkurat som det er så enormt lett å huske :mad:

Ja, herregud... postbud-jobber suger. Har jobbet i aftenposten i ca. 1 år, endte opp med å si opp på stedet, altså, null attest :p

"Å nei!", ingen attest :p

Jobbet i BA i 1 år... Underbetalt drittjobb med mange stygginger som klaget over at de hadde sagt at de ikke ville ha noen avis før... Akkurat som det er så enormt lett å huske :mad:

been there done that, men det flaueste var vel egentlig at jeg aldri klarte å huske hvor den ene blinde mannen jeg hadde i ruten min bodde... :blush:

*snømåker (måke snø for folk. Husk: måk først, spør etterpå)

Det blir jo en risk... Uansett vil jo den ene få sjansen til å lure den andre.

1. Måk først, betal etterpå - Så åpner ikke styggingen opp etterpå!

2. Betal først, måk etterpå - Ta pengene og stikk av.

3. Måk halvparten, betal halvparten, måk resten, betal resten - Upraktisk.

På alternativ 1 kan man jo måke "tilbake" igjen, hvis man ikke får penga. Men da sliter man jo enda mer, bare får å få sin lille "hevn".

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...