Gå til innhold

Skal ha ny jobb

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

alternativer:

*Fasfoodsjappe (ustabil arbeidstid, du risikerer å bli i jobben alt for lenge)

*vaskehjelp (snakk med noen som eier ett kontorlokale du kan vaske. stabile og faste arbeidstider, god lønn i forhold til arbeidsmengde)

*snømåker (måke snø for folk. Husk: måk først, spør etterpå)

*QXL whore (Kjøp og selg obskure saker og ting, her kan du tjene endel grunker om du bruker litt tid)

*malermester (Kanskje ikke mester, men. . . Spør ett entreprenørfirma om du kan male brakkene deres)

Lenke til kommentar

vel, ikke søk i norpost, (reklame distrubusjon)

jeg jobbet der en stung, og synes det vare ganske så underbetalt,

hadde f.eks. mange oppganger, men fikk ikke noe ekstra for å ikke ha nøkkel, og man blir ganske så sur på folk som ikek vil ha reklame, og tror de snakker for alle, etter en liten stund.

Lenke til kommentar
Ja, herregud... postbud-jobber suger. Har jobbet i aftenposten i ca. 1 år, endte opp med å si opp på stedet, altså, null attest :p

"Å nei!", ingen attest :p

Jobbet i BA i 1 år... Underbetalt drittjobb med mange stygginger som klaget over at de hadde sagt at de ikke ville ha noen avis før... Akkurat som det er så enormt lett å huske :mad:

Lenke til kommentar
Ja, herregud... postbud-jobber suger. Har jobbet i aftenposten i ca. 1 år, endte opp med å si opp på stedet, altså, null attest :p

"Å nei!", ingen attest :p

Jobbet i BA i 1 år... Underbetalt drittjobb med mange stygginger som klaget over at de hadde sagt at de ikke ville ha noen avis før... Akkurat som det er så enormt lett å huske :mad:

been there done that, men det flaueste var vel egentlig at jeg aldri klarte å huske hvor den ene blinde mannen jeg hadde i ruten min bodde... :blush:

Lenke til kommentar
*snømåker (måke snø for folk. Husk: måk først, spør etterpå)

Det blir jo en risk... Uansett vil jo den ene få sjansen til å lure den andre.

1. Måk først, betal etterpå - Så åpner ikke styggingen opp etterpå!

2. Betal først, måk etterpå - Ta pengene og stikk av.

3. Måk halvparten, betal halvparten, måk resten, betal resten - Upraktisk.

På alternativ 1 kan man jo måke "tilbake" igjen, hvis man ikke får penga. Men da sliter man jo enda mer, bare får å få sin lille "hevn".

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...