Zuluzion Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 Har tenkt og finne meg en ny jobb. Hvor skal jeg lete? har skjekket på nettet, men fant ikke noen jobb som jeg kunne ta. Hvor burde jeg lete etter jobb? Blir snart 15år. Noen som jobber på Burger King eller Macdonalds, hva synes dere om å jobbe der? Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 Jeg ville jobbet hvor som helst annet enn ei fastfood sjappe. Søk på en av disse enkle fotosjappene. Click eller hva de nå enn heter. Lenke til kommentar
Zuluzion Skrevet 28. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2004 Tviler på at jeg får jobb hos Click. Hvilke steder kan jeg få jobb når jeg er 15år? Lenke til kommentar
FiskePinna Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 Jeg ville ha begynt med å endre avatar. Jarle er ikke akkurat noen som sliter i stykker kontorstolen. 15 år? Jeg ville ha tatt en budjobb med aviser eller reklame. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 det er ikke den letteste jobben å få seg jobb som 15 åring uten at du tilfeldigvis kjenenr en butikkskjef eller noe sånnt. Men hva med å skrive en jobbsøknad, trykke ut i 50 eksemplarer og gå rundt på alle tenkelige plasser... Lenke til kommentar
Crack Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 (endret) ==== Slettet ==== Endret 24. mai 2006 av Crack Lenke til kommentar
Hypsilofodonten Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 http://www.deltidsjobb.no Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 alternativer: *Fasfoodsjappe (ustabil arbeidstid, du risikerer å bli i jobben alt for lenge) *vaskehjelp (snakk med noen som eier ett kontorlokale du kan vaske. stabile og faste arbeidstider, god lønn i forhold til arbeidsmengde) *snømåker (måke snø for folk. Husk: måk først, spør etterpå) *QXL whore (Kjøp og selg obskure saker og ting, her kan du tjene endel grunker om du bruker litt tid) *malermester (Kanskje ikke mester, men. . . Spør ett entreprenørfirma om du kan male brakkene deres) Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 Gå rundt på Rimi, Rema 1000, Prix, Kiwi, Meny, eller hva slags dagligvarer butikker som er i nærheten av deg, og spør der. De trenger alltid folk. Lenke til kommentar
Zuluzion Skrevet 28. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2004 Takk for alle svar, jeg jobber nå som avisbud. Liker egentlig ikke denne jobben så jeg leter etter ny. Igjen, tusen takk Lenke til kommentar
Döden Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 Fikk jobb som femten åring hos kiwi! Lykke til. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 Nja, mens denne tråden fremdeles er her, kan vel jeg også slenge meg på? Er 16 år, snart 17, bor i Oslo, skoleelev ved VGS Grunnkurs allmenn. Noen gode tips til steder å søke? Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 vel, ikke søk i norpost, (reklame distrubusjon) jeg jobbet der en stung, og synes det vare ganske så underbetalt, hadde f.eks. mange oppganger, men fikk ikke noe ekstra for å ikke ha nøkkel, og man blir ganske så sur på folk som ikek vil ha reklame, og tror de snakker for alle, etter en liten stund. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 Ja, herregud... postbud-jobber suger. Har jobbet i aftenposten i ca. 1 år, endte opp med å si opp på stedet, altså, null attest Lenke til kommentar
PT Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 Ja, herregud... postbud-jobber suger. Har jobbet i aftenposten i ca. 1 år, endte opp med å si opp på stedet, altså, null attest "Å nei!", ingen attest Jobbet i BA i 1 år... Underbetalt drittjobb med mange stygginger som klaget over at de hadde sagt at de ikke ville ha noen avis før... Akkurat som det er så enormt lett å huske Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 Ja, herregud... postbud-jobber suger. Har jobbet i aftenposten i ca. 1 år, endte opp med å si opp på stedet, altså, null attest "Å nei!", ingen attest Jobbet i BA i 1 år... Underbetalt drittjobb med mange stygginger som klaget over at de hadde sagt at de ikke ville ha noen avis før... Akkurat som det er så enormt lett å huske been there done that, men det flaueste var vel egentlig at jeg aldri klarte å huske hvor den ene blinde mannen jeg hadde i ruten min bodde... Lenke til kommentar
Zuluzion Skrevet 29. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2004 Ja, å være budgutt/jente suger. Jobber nå i RB. Det er derfor jeg søker ny jobb. Det er aldri gøy med budjobb Lenke til kommentar
DevN Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 Hoho, slenger meg vel også på her da, hvor bør jeg søke? (16 år, 17 i mai). Lenke til kommentar
DevN Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 *snømåker (måke snø for folk. Husk: måk først, spør etterpå) Det blir jo en risk... Uansett vil jo den ene få sjansen til å lure den andre. 1. Måk først, betal etterpå - Så åpner ikke styggingen opp etterpå! 2. Betal først, måk etterpå - Ta pengene og stikk av. 3. Måk halvparten, betal halvparten, måk resten, betal resten - Upraktisk. På alternativ 1 kan man jo måke "tilbake" igjen, hvis man ikke får penga. Men da sliter man jo enda mer, bare får å få sin lille "hevn". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå