blacktower Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 Jeg innleder denne tråden med en post fra XtraPlay: Hallo uopplyste mennesker, tror dere virkelig at vi har vært på månen? Når jeg har sagt det må jeg si at jeg selv hverken er overbevist om at amerikanerene var på månen slik de påstår eller ikke. Jeg er ikke sikker, pga av at jeg ikke har nok uavhengige kider som sier det samme at det har vært folk på månen. All informasjon om månelandingene kommer fra NASA uten flere kilder er bare den påståtte månelandingen en påstand. Ikke på noen måte fakta. Husk på hva de sa i 60 og 70 årene. If you can't make it FAKE it... (Jeg har ikke tatt med noen spesifikke "bevis" på at en har vært på månen eller ikke fordi jeg ikke er ekspert i fysikk, matte, eller andre ting. Det eneste jeg vil påpeke er at all infoen fra de påståtte månelandingene stammer fra en kilde, og en må derfor være særs forsiktig med å ta dette som fakta stoff. ) Har det ikke slått dere at det hele kan ha vært bare oppspinn? Så får vi se om noen klarer å tilbakevise hans påstand. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 blacktower: Han kan jo finne svaret selv, han kan bruke internet og google.com. Tror nok han ikke trenger hjelp til å tilbakevise hans påstand heller, han klare det selv om han vil, hehe Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 Var det ikke TO tråder om dette samtidig, en på annet og en på søppel for ei ukes tid siden? Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 (endret) Jeg ser du er moderator, men det hjelper ikke. Endret 28. januar 2004 av Arctic Lenke til kommentar
blacktower Skrevet 28. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2004 Hmf, her prøver man å rydde opp, også blir det bare enda mer rot. Ok, eventuell diskusjon kan fortsette her: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=173431 Dessverre var den opprinnelige (men akk så off-topic) tråden på hk, minne, cpu langt mer seriøs. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg