8483838383 Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 De fleste her har nok lest radiatorhistorien min i den andre databutikken posten, og har fått med seg at jeg sente inn radiatoren en gang til for å se om de hadde forbedret seg. Idag klokka 12.10, ringte mobilen min. Det var databutikken som ringte, mannen i telefonen fortalte at nå hadde de fått inn ny radiator og vifte til meg, og spurte om det var greit at jeg fikk blackice1 istedefor gamle vapochill kondensatoren. Dette var selvfølgelig helt greit for meg, så sa han at pakken blir sendt idag eller i morgen Sålangt ser det altså ut til at de forbedret seg da de fikk den norske returavdelingen, nå gjenstår det bare å se om pakken kommer Skriver mer når jeg får pakken. Lenke til kommentar
Ravenlord Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 imponerende, hvis det fortsetter slik så går det jo ann å handle der om en stund.. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 Eg skulle kjøpe skjerm der, og bestillte såklart feil. Eg fekk skjermen, sendte den tilbake, og ganske snart var den nye på plass. God service fekk eg og. Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 Eg skulle kjøpe skjerm der, og bestillte såklart feil. Eg fekk skjermen, sendte den tilbake, og ganske snart var den nye på plass. God service fekk eg og. Det kalles flaks. Hold oss opdatert da yngve.. Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 28. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2004 Eg skulle kjøpe skjerm der, og bestillte såklart feil. Eg fekk skjermen, sendte den tilbake, og ganske snart var den nye på plass. God service fekk eg og. Det kalles flaks. Hold oss opdatert da yngve.. Ok, 28.01.04 11.48 UTLEVERT 1754 HALDEN HALDEN DISTRIBUSJONSENHET 1 Lenke til kommentar
Jalmar Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 Om de skjerper seg over lengre tid så kanskje jeg skal vurdere de igjen. Sist jeg bestilte noe kom varen aldri ut fra lager. Lenke til kommentar
El Viking Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 Har alltid hatt gode erfaringer med de. Greide en gang å bestille ca. samme pc 2 ganger (med en ukes mellomrom). Da pc nr. 2 kom i posten ville jeg selvfølgelig ikke ha den, og jeg sendte dem en mail (jeg kunne ikke huske at jeg hadde bestilt den). Så ringer den en kar derfra, og vi har en hyggelig dialog. Han sier at denne maskinen er bestilt fra min ip. Jeg svarer at det kan jeg ikke huske (hvilket jeg virkelig ikke kunne.... kom dog på det etter noen dager). Så sier han at det er greit og at jeg bare ikke skal ta den imot på postkontoret, slik at den sendes tilbake til dem etter 14 dager. Dermed strøk de hele ordren min (ca. 9-10.000) pluss at de betalte porto begge veier! DET kaller jeg service! Thumbs up for Databutikken! Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 30. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2004 Nå skaljeg på butikken å hente radiatoren (?) Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 30. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2004 Jada, fikk ny radiator og vifte, blackice 1 faktisk Da er det blitt trygt å handle hos databutikken. Lenke til kommentar
SunKing Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 Skal litt mer til enn EN solskinnshistorie før jeg aksepteterer at det er TRYGT å handle hos databutikken da. Lenke til kommentar
chil Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 jeg har sansen for databutikken jeg.. kanskje de har hatt litt problemer med servicen men de har ALLTID meget gode priser som regel best Lenke til kommentar
enden Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 Det er mange som aldri har hatt problemer med databutikken. VI hører bare ikke om de... Skal ikke nekte for at det har vært mye bråk med supportavdelingem deres de siste årene, men det faktum at de velger å opprette et eget kontor i Norga bare for å ta support for norske kunder signaliserer at de er villige til å ta ansvar for kundene. Da er det godt å høre at det faktisk virker som om ting bedrer seg. Når det gjelder prisene til databutikken vet jeg at det er mange som sier at "lace priser fører til at servicen blir dårligere", men husk at databutikken i hovedsak opererer i to helt andre markeder enn norske butikker. I Norge har vi et søtt lite duopol (sannhet med modifikasjoner) på import og engros siden som fører til kunstig høye priser i forhold til nabolandene. I Sverige er det god konkurranse som presser prisene ned, og derfor kan databutikken selge varer til nordmenn til en litt lavere pris. Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 Jeg bestilte Creative Muvo NX 128MB og Koss PortaPro for en uke siden; fikk pakken etter få dager. Liker IKKE alt rotet på hjemmesiden deres, men prisene er meget behagelige. Jeg tør å anbefale dem nå. Lenke til kommentar
Templar Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 Gott at dere har fått service som kan kalles normal, men for meg må dette vare i LAAANG tid for jeg vurderer butikken igjen når jeg handler. Simon Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Hmm, håper databutikken.com skjerper seg, de har mye billig og kunne godt tenke meg å kjøpe noe derfra... Men akuratt nå er jeg veldig usikker :\ Noen flere med nylige erfaringer? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå