Ronnyronny Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 (endret) Noen som vet om EU kontroll folka bryr seg om det er solfilm på siderutene fremme? Om så... går det ann å ha vinduet nede på bilen uten at dem skal oppfylle sin nysgjerrighet med å ta opp vinduet? Noen erfaringer? Endret 28. januar 2004 av Ronnyronny Lenke til kommentar
Thegentelmann Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 Det er nok bare lov til og ha film på siderutene bak og på bakrutene .... Om du klarer og ta vinduene helt ned . kan du være heldig men som regel stikker de jo litt opp . hvertfall på min bil ...... og velger du verksted med omhu er det lettere og få gjennom masse.... Lenke til kommentar
drkaos Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 Du får ikke godkjent en bil med soting på siderutene fremme. Det er en 2-er feil og betyr at du må vise bilen igjen uten soting. Om de merker at du har soting på, er noe annet.. Lenke til kommentar
L&D Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 Dette kommer helt ann på hvem som godkjenner bilen, noen bryr seg om alt andre ser litt mer gjennom fingrene med sånne bagateller... Lenke til kommentar
Opus Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 Sjangsen er relativt stor for at de sveiver opp rutene, da de gjerne vil se om vindusheisene funker. Uansett kan det virke mistenkelig at begge rutene er sveiva ned, spess hvis bilen står parkert før den blir kontrollert. Btw, kontrollfolkene er en ting, men politiet nøler ikke med å skrive på blokka si, hvis de stopper deg i kontroll. Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 To ting er lovlig når det gjelder soting av vindu framme (såvidt eg veit) Om sjølve vinduet har sota glass, er det lov. Og om du har klart glass der du ser ut til speilet. (Enkelte biler har jo delt vindu framme på sidene) As always, correct me if Im wrong. Lenke til kommentar
Opus Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 Jau...Jeg hadde grønntonede (ganske mørke) glass i siderutene, de ble godkjent. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå