dimiles Skrevet 22. juli 2003 Del Skrevet 22. juli 2003 kult! ekke sånn her lenger. før kjøpte hun mer nå er hun litt mer vrang, men får det til en gang i blant Lenke til kommentar
SoW Skrevet 22. juli 2003 Del Skrevet 22. juli 2003 lillesøstern min henter ALT mfor en femmer ... også de eldre søknene kan kjøpe både ditt og datt for deg btw... Shit! Jeg må punge ut med mye for å få lillesøstren min for å kjøpe noe! De har det kjekkt de som har storesøsken ja... Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 22. juli 2003 Del Skrevet 22. juli 2003 Når vi snakker om søstre btw er det noen som hare pene søstre? eldre søstre dvs fra 17 og oppover eller noe Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 22. juli 2003 Del Skrevet 22. juli 2003 har stesøstre på hendholdsvis 20 og 25 :wink: de ekke rent ille heller :wink: Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 22. juli 2003 Del Skrevet 22. juli 2003 lillesøstern min henter ALT mfor en femmer ... også de eldre søknene kan kjøpe både ditt og datt for deg btw... Shit! Jeg må punge ut med mye for å få lillesøstren min for å kjøpe noe! De har det kjekkt de som har storesøsken ja... lillesøstre er så mye bedre da.. kan ikke se for meg store-søstre gå å hente/kjøpe ting til deg Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 22. juli 2003 Del Skrevet 22. juli 2003 har stesøstre på hendholdsvis 20 og 25 :wink: de ekke rent ille heller :wink: Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 22. juli 2003 Del Skrevet 22. juli 2003 (smilesvar ekke lov) nå er det ikke smilesvar lengre (konservative søppel forum) Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 22. juli 2003 Del Skrevet 22. juli 2003 nye smileys håper de blir "official" Lenke til kommentar
SoW Skrevet 22. juli 2003 Del Skrevet 22. juli 2003 lillesøstre er så mye bedre da.. kan ikke se for meg store-søstre gå å hente/kjøpe ting til deg Hvis du er f. eks. 16år, og har en storebror/storesøster på en alder av f.eks 18år, eller 20, hva kan de kjøpe for deg? Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 22. juli 2003 Del Skrevet 22. juli 2003 hmm? hva kan min søster på 25 kjøpe for meg? Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 22. juli 2003 Del Skrevet 22. juli 2003 hell yeah Å ******!!! starta en 1000cc honda cbr med carbon potter rett utafor vinduet på jobb her nå!!! god damn!! tastaturet holdt på å gjemme seg bak skjermen phet lyd Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 22. juli 2003 Del Skrevet 22. juli 2003 lillesøstre er så mye bedre da.. kan ikke se for meg store-søstre gå å hente/kjøpe ting til deg Hvis du er f. eks. 16år, og har en storebror/storesøster på en alder av f.eks 18år, eller 20, hva kan de kjøpe for deg? sant Lenke til kommentar
iver89 Skrevet 22. juli 2003 Del Skrevet 22. juli 2003 storesøsteren min gir meg aldri no problemer med min PC, bare med hennes (her i huset har alle en PC hver :smile: ). må lappe sykkelen, bytte dekk, bremseklosser og slikt på sykkelen hennes da, det er litt kjipt Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 22. juli 2003 Del Skrevet 22. juli 2003 Har en lillebror på 14.. *sigh*.. horer med cs... *sukk*.. og er en arrogant liten fuck som fjortisser ofte kan være. Han har det der med å installere en masse dritt når jeg absolutt ber han om å holde seg unna. Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 24. juli 2003 Del Skrevet 24. juli 2003 Har en lillebror på 14.. *sigh*.. horer med cs... *sukk*.. og er en arrogant liten søren ta som fjortisser ofte kan være. Han har det der med å installere en masse dritt når jeg absolutt ber han om å holde seg unna. deter da du setter på passord på pcen da jeg har ikke noe problem med søsknene mine jeg har egen pc og den er min og den bruker de ikke hos fattern er det en pce og den bruker som oftest jeg bare så Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå