Mr.Hassan Skrevet 13. mars 2002 Del Skrevet 13. mars 2002 Hei! Tenkte eg skulle dele med dykk noko som nyleg har skjedd med meg.. Eg lot PC-en min være hos foreldrene mine for nokre veker sidan.Fordi broren min skulle bruke pcén på eit lan..(noko han i ettertid ikkje gadd..) Han satte i meir ram pluss at han lånte ut eine hardisken min.. (20Gb)Så når eg endelig får hardisken tilbake så får eg error ugyldig systemdisk.Sett i systemdisk og trykk enter. Så eg setter i ein oppstarts diskett men,får beskjedd at pcén ikkje finner andre stasjoner enn a: Og at det ikkje går ann å ta dir på disketten.Så ser eg at ikkje brennaren min fungerer.. Får ikkje tilgang til noen av hardiskane min fra dos.. Finner heller ikkje command fila..;( Kjekt med søsken.. :wink: Og eg som hadde planer om å brenne ut eit image av hardisken som eg ikkje fekk gjordt..;( Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 13. mars 2002 Del Skrevet 13. mars 2002 Ja... laaner du ut en bil saa er det vel ditt ansvar aa forsikre deg om at vedkommende har foererkort. Laaner du ut en pc kan det paa samme maate vaere greit aa forklare begrepet "statisk elektrisitet". Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 13. mars 2002 Del Skrevet 13. mars 2002 Du låner ikke bort dama ikke sant? Du låner ikke bort PC-en ikke sant? Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 13. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2002 Hei! Vel,tenkte at sidan det var blod (familie blod)..Og at han skulle få ein som kan ein del om data til å hjelpe seg..Så gjekk det bra.. Det som er litt irriterande er at eg måtte purre for å få hdden..Dei hadde ikkje gidda å tatt på kabinettet ein gang.. Får sjå om eg får henta ut image på disken fra ein annan pc.. Så får eg no formatere.. (vist eg får tilgang til hdd diskane fra PC-en da..) Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 13. mars 2002 Del Skrevet 13. mars 2002 hvis han har lånt den vekk til noen andre, er sjansen stor for at de har satt den til slave.. sjekk jumperne på disken. Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 13. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2002 Hei psilocybe! Jo,er klar over det.Har skjekka det..Men,ser ikkje ut til at det er feilen... Får nok pcén oppe å går igjenn.. Men,det var veldig unødvendig.. Kunne brukt tida mi på noko anna.. Lenke til kommentar
house Skrevet 20. mars 2002 Del Skrevet 20. mars 2002 søsken er noe herk, takker den gode F for at jeg bare har en søster... Housey Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 20. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2002 Hei house! :wink: Btw,eg har fått opp igjenn pcén men, var unødvendig arbeid.. Lenke til kommentar
klure Skrevet 20. mars 2002 Del Skrevet 20. mars 2002 Du lot han vel ikke slippe fra det uten voldelige reaksjoner? Han må jo lære... Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 20. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2002 Hei klure! Eg er ikkje voldelig eg.. :wink: Lenke til kommentar
fondus Skrevet 20. mars 2002 Del Skrevet 20. mars 2002 faaaaaaaaaaaaaaaaaen så mange timer gjennoppretting og dritt jeg har hatt etter lilleboren min!!! Brødere er noe DRIT Lenke til kommentar
umy Skrevet 21. juli 2003 Del Skrevet 21. juli 2003 jeg er heldigvis lilelbror, og kan vesentlig mer om pc en brodern, så jeg hakke noen under meg som fucker det opp Lenke til kommentar
SoW Skrevet 21. juli 2003 Del Skrevet 21. juli 2003 Du låner ikke bort dama ikke sant?Du låner ikke bort pcen ikke sant? Hvem er dum nok til slikt? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 22. juli 2003 Del Skrevet 22. juli 2003 /me skulle ønske han hadde en lillebror Lenke til kommentar
Jeremy Skrevet 22. juli 2003 Del Skrevet 22. juli 2003 Du låner ikke bort dama ikke sant?Du låner ikke bort pcen ikke sant? haha, nuff said! Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 22. juli 2003 Del Skrevet 22. juli 2003 /me skulle ønske han hadde en lillebror er du enebarn Mario? Man hater søsken noen ganger.. men noen ganger de greie å ha.. (kjøper cola for deg) særlig hvis du er den eldste. Da har du makten Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 22. juli 2003 Del Skrevet 22. juli 2003 Hehe nei har 2 store søstre men det er anderledes med bødre har eg hørt. banke de litt og skremme de og sånt Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 22. juli 2003 Del Skrevet 22. juli 2003 jeg har en lillesøster. *be hun kjøpe cola* funker noen ganger, ike alttid Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 22. juli 2003 Del Skrevet 22. juli 2003 hehe dritt kult. han ene kompisen min gjør det hele tiden med han. gå kjøp bla bla bla så kan du henge litt med oss hans tjener avogtil. tilomed eg kan få han til å hente ting til meg osv... Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 22. juli 2003 Del Skrevet 22. juli 2003 lillesøstern min henter ALT mfor en femmer ... også de eldre søknene kan kjøpe både ditt og datt for deg btw... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå