DabZor Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 ser at dvd'en din har 24bits D/A konverter.. det sitter vel en 24 eller 32 bit i forsterkeren din.. Tror ikke du hører noe forskjell uansett. ville gått for det "opsettet" som jeg nevnte tidligere ..Til høyere "bit" det er på konverteren destod mer "oppløst" lydbilde vil du få.. Kan "enkelt" forklares at konverteren sjekker det digitale/analoge signalet oftere og oftere etter hvor høy bit det er på konverteren.. dermed bedre og mer oppløst lyd Lenke til kommentar
moho Skrevet 28. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2004 ser at dvd'en din har 24bits D/A konverter.. det sitter vel en 24 eller 32 bit i forsterkeren din..Tror ikke du hører noe forskjell uansett. ville gått for det "opsettet" som jeg nevnte tidligere coax fra dvd til forsterkersignal-kabel (rød og hvit ) fra sub-utg til sub hehe Da dette oppsettet du mener?? Lenke til kommentar
DabZor Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 jepp. det skal fynke smikk det! bruker det samme her og det sitter som ei kule Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 Hva med denne suben da. Har fått mye godord rundtom. Lenke til kommentar
moho Skrevet 28. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2004 Har ingen erfaring med det merket jeg, ikke hørt om det før nå.. Personlig føler jeg meg tryggere ved å kjøpe noe jeg vet mer om. Men prisen var bra da!! Lenke til kommentar
cdrom Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 jepp. det skal fynke smikk det! bruker det samme her og det sitter som ei kule Det bruker jeg og. Det er så greit med bare en kabel. Lenke til kommentar
moho Skrevet 28. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2004 Det enkle er ofte det beste!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå