moho Skrevet 28. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2004 (endret) Da blir det coax dvd-forsterker og sånn annen kabel forsterker-sub. Bare jeg får spart opp nok penger til sub og kabel så.. dyre greier! Og har lagt ut eks-forsterkeren på finn.no, men ingen som har vist interesse ennå... Endret 28. januar 2004 av moho Lenke til kommentar
moho Skrevet 28. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2004 Men da var Dali bedre kjøp enn Energy da?? Skal høre litt mer på begge, men godt å vite mer om de forskjellige. Flott med tilbakemeldinger!! Lenke til kommentar
cdrom Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 Synes Yamaha er flotte saker. Skulle gjerne hatt en selv. Trenger du virkelig så dyre kabler a? Lenke til kommentar
moho Skrevet 28. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2004 Vel, dyrt å dyrt. coax hos hifiklubben kostet 248,- (hvis ikke jeg har sett helt feil) og sub kabel 298,- så det blir jo litt. 4000 i sub , 550 i kabler + 600 i forsikring (liker den jeg, dekker vel det meste av uhell som kan skje) blir jo en for meg, betydelig sum penger. Er student med lån som inntekt her.... Men det kommer! Lenke til kommentar
cdrom Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 Er student selv.... Synes forøvrig biltemas kabler er mer enn gode nok (Ikke coax). Dette er en objektiv oppfatning jeg føler meg alene om på dette forumet. pliiis ikke start en kabeldiskusjon Lenke til kommentar
moho Skrevet 28. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2004 Det hadde jeg aldri tort å begi meg ut på. Jeg er fornøyd med det jeg har, og det er ingen ting som er bedre enn folk som er det. Lenke til kommentar
moho Skrevet 28. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2004 Og selv synes jeg det er litt sykt å bruke 4000 på sub når høytalerene mine kostet 4500.. Men de spiller veldig bra de, og sub må man kanskje opp i den prisklassen på for å få det bra..? Lenke til kommentar
cdrom Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 (endret) tja, jeg klarer meg i hvertfall fint med den subben jeg kjøpte brukt på thorn til 2000 spenn (jamo sw505) når jeg har fronthøyttalere til 7000 spenn (dali 8008) Endret 28. januar 2004 av cdrom Lenke til kommentar
moho Skrevet 28. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2004 Mission M74i her. Lenke til kommentar
cdrom Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 Fine høyttalere men skjønner at du vil supplere med en sub! De missione mangler litt i den nederste delen av bassregisteret. Lenke til kommentar
moho Skrevet 28. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2004 Spikern på hodet! Låter veldig bra, men mangler det lille der nede.. Men de henger med på alt jeg spiller, så da må suben gjøre det også! Lenke til kommentar
cdrom Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 Da er nok Dali sine lukkede kabinetter tingen ja! Lenke til kommentar
moho Skrevet 28. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2004 Mener det ja? Sorry at jeg spør fælt, men slikt som dette har jeg ikke så mye peil på som jeg skulle ønske. Noen grunn til at Dalis lukkede kabinetter da er å foretrekke? Eller har det grunnlag i at du selv har Dali..? Lenke til kommentar
cdrom Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 Jeg mener det at Mission spiller såpass pent og ryddig at de bør ha en subwoofer som også gjør det, en subwoofer som klarer og henge med i svingene med andre ord. Kommer ikke på noen andre subwoofere som egner seg like godt til musikk som til film enn Dali swa12 og Audiopro sub nova (sjekk ut fynborsen.se og lagerrensing) Dali er bra det ingen tvil, det var derfor jeg kjøpte det! Lenke til kommentar
moho Skrevet 28. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2004 Knakende gode argumenter! Og Dali SWA12 får jeg i beech også, og da vil den matche høytalerene og stereobenken! Lenke til kommentar
jonpet55 Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 Om han bruker digitalt eller analogt fra dvd til surround receiver kommer jo ann på hvilken av enhetene som har best D\A converter. Si litt info om begge to, så kan jeg si min mening. Og, hehe, er litt offtoptic, men jeg vil nå si at H\K = Harman\Kardon, mens hk er hjemmekino. Dette siden Harman Kardon er et navn, og da skal en ha stor forbokstav. Lenke til kommentar
DabZor Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 Vil tro at forsterkeren har den beste D/A konverteren.. i forhold til en DVD-spiller.. Vist ikke DVD'en er spesiellt dyr osv. Vet at DENON prioriterer bra konvertere.. Billige DVD'er pleier som regel ha sånn mitt på treet komponenter (eller dårlig da). De skal jo tross alt både formidle lyd OG bilde i motsetning til cd-spillere Lenke til kommentar
cdrom Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 enig, hvordan dvd spiller er trådstarter eier av? Lenke til kommentar
moho Skrevet 28. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2004 Har en Pioneer DV-360s DVD. Og da Yamaha RX-V640RDS Forsterker Lenke til kommentar
moho Skrevet 28. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2004 Hva har dette å si egentlig?? Aldri tenkt i disse baner jeg. Er ingen ekstremo innen dette. Vil bare ha fin lyd jeg!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå