Gå til innhold

ryggsekk til bærbar?

yotbar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har ingen erfaring med den sekken du nevner, men selv har jeg en Targus. Er veldig godt fornøyd med denne.

Den selges på Telehuset, og koster 599.

Link: http://www.telehuset.no/wsp/telehuset_shop...0&subscript=off

Jeg støtter meg til det. Den sekken er meget god å ha på, har god beskyttelse for laptop'en og er passelig romslig til bøker og stæsj.

Anbefales

mvh

Thor-Egil

Lenke til kommentar
Har ingen erfaring med den sekken du nevner, men selv har jeg en Targus. Er veldig godt fornøyd med denne.

Den selges på Telehuset, og koster 599.

Link: http://www.telehuset.no/wsp/telehuset_shop...0&subscript=off

får man denne sekk hos komplett.no?

TARGUS SPRINT BACKPAC sier ikke noe om hvilken modellen er det :roll:

grunn til at jeg vil kjøpe hos komplett.no er at jeg kommer til å bestille masse andre vare fra den om ikke så lenge

Lenke til kommentar
den har jo fått bra omtale hos barbara.no?

Det er synd å seia, men eg har ikkje mykje tiltru til testane på Barbara.no :(

det jeg vil vite er om sekk+bærbar føles tungt. (anta bærbar vei 3 kilo)

Ja, og det er først og fremst fordi sekken er svær og stiv. Skaff deg heller ein som ikkje slit ut ryggen din.

Lenke til kommentar
den har jo fått bra omtale hos barbara.no?

det jeg vil vite er om sekk+bærbar føles tungt. (anta bærbar vei 3 kilo)

Ja, og det er først og fremst fordi sekken er svær og stiv. Skaff deg heller ein som ikkje slit ut ryggen din.

Jeg tror jeg må ha fått den nye som testen omtaler for skulderstroppene er veldig enkle og det er godt med plass til 15' skjerm (Fujitsu-Siemens C1110).

Jeg har ikke verdens beste rygg, og man skulle tro 5-6 kilo var mye å drasse på, men jeg synes den er veldig behagelig og til tider må jeg nesten sjekke at den er der. :)

Endret av deeweef
Lenke til kommentar
[...]

[...]

Hva mener du? Har du liten tiltro til alle testene, eller bare den testen? Barbara.no har testet veldig mange ulike produkter hittils, noen spesielle (områder/produkter) du tenker på?

Angående Umates sekken; Dette er en av sekkene jeg har sett at folk har hatt meget forskjelllige meninger om, vi har de som synes at sekken er bra og god på ryggen, og vi har de som synes at sekken er forferdelig. Når jeg ser at 3/10 sier den er god og 7/10 sier den er forferdelig (ca tall), så synes jeg at den eneste anbefalingen/rette konklusjonen angående DET produktet er; prøv den selv! Gjerne over en kort periode. Om du har penger til det, kjøp 2 sekker samtidlig fra en seriøs nettbutikk og benytt angreretten på den som faller dårligst ut når du har fått gått begge etter sømmene ordentlig. Merk, jeg anbefaler ikke å misbruke angreretten, men har man ikke mulighet til å teste de 1 etter 1/se på de i en butikk, synes jeg det er like greit å bestille flere enn 1 i gangen og spare alle parter for merarbeid (flere bestillinger, flere angrerett-/retursaker).

Mvh kjello2 (jeg har skiftet brukernavn, det nye er ponke)

Lenke til kommentar

Vil nok en gang annbefale "Curtis", som jeg har kjøpt hos Smart Club (selges sikkert andre steder også). Den passer alle pcer opptill 15,4tommer widescreen. Dette fordi den enkelt og genialt kan tilpasses til forskjellige pcer i størrelser og dimensjoner. Den er god å bære, og har mange nyttige rom. Den er kanskje ikke den peneste sekken, men fungerer utmerket. En topp sekk i mine øyne.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...