Faxofile Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 Tenkte bare å komme med et lite drøs angående norske webbutikker. Jeg er glad for at de er her!. Jeg kjøper litt utstyr av og til og har vært i kontakt med både psdata, komplett, dell, mpx og flere andre. Jeg må bare få si at det er deilig å ha norske butikker å handle med. Slippe gedigne callsentre hvor man må vente i 10 - 20 minutter, høre på irriterende musikk og for hvert 5 sekund få vite at du står i kø. Kontaktet psdata akkurat nå og ba om å få en faktura fra dem som jeg hadde rotet bort. Da var det ingen venting, og det ble gjort med en gang. Ser bare for meg hvor mye arbeid det hadde vært hos f.eks. Dell. Kontaktet også Kodak i dag ang. en retur (kjøpt hos MPX, men de bare sier at man skal kontakte leverandøren). Selv om det var et norsk nummer, fikke jeg spørsmål om jeg ville prate med en svensk eller engelsk kundebehandler. Etter å ha ventet leeenge kom jeg frem og etter å ha beskrevet feilen sa de at den norske leverandøren skulle kontakte meg tilbake (har fremdeles ikke fått noen telefon). Nei, gi meg en norsk leverandør med rask og god respons! PS: Kan også anbefale Komplett sine reperatører (effekt.no). De har virkelig god service!. Regner med det kommer en del motsvar til denne, men min erfaringer er: velg en mellomstor norsk leverandør og vær sikker på servicen. Lenke til kommentar
SvenG Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 Kan ikke annet enn å si meg helt enig. Lenke til kommentar
fenris1979 Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 har hørt mye dritt om effekt.no men har aldri vært borti de selv Lenke til kommentar
Gjest Slettet-rXRozPkg Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 Sendte selv nettopp en mail til psdata og fikk svar på under ti minutter! Det er noe annet en responstiden til de store det. Lenke til kommentar
nerd-light Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 [quote name='lumted' date='28/01/2004 : 14:54'] Sendte selv nettopp en mail til psdata og fikk svar på under ti minutter! Det er noe annet en responstiden til de store det. [/quote] har også sendt en epost til psdata med noen spørsmål jeg lurte på men fremdeles ikke fått svar etter to uker mvh nerd-light Lenke til kommentar
Faxofile Skrevet 29. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2004 Da sender du spørsmålet en gang til :-). Cluet er at uansett, så er det bedre enn de store. Kodak ringte meg i dag og ba meg ringe tilbake, så da er det inn i den samme køen igjen Lenke til kommentar
Jalmar Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 Eneste som er med små butikker og om de går konk. Om varen du har kjøpt går istykker da.. mye prakk å sende til leverandør for reperasjon Lenke til kommentar
dominus Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 for å gi ps data litt skryt.. en annen av mine leverandører nektet å gi meg reklamasjon på et hovedkort fordi garantitiden var ute. tok kontakt med ps data og vips..det var jo tre års garanti fra den norske distributøren, og ikke ett som den andre nissen sa... pling plong, jeg fikk bytta likevel.. (noen som forsto den? det var en helt grufull setningsbygging...) Lenke til kommentar
svening Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 Psdata er faktisk en av norges eldste nettbutikker/databutikker. Og jeg må si meg enig at det også er en av de beste. Service vil alltid i lengden lønne seg. Lenke til kommentar
CaZiO Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 Kjøpte en router fra mpx som ikke funka, ringte til support og havna nedi england, som ikke klarte å hjelpe meg med noe som helst... Så jeg erklærte routar'n for død og sendte den i retur til mpx, fikk en ny en som funka ganske kjapt! Et + og et - men det ordna seg tilslutt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå