Shotgun Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 Hei Har akkurat kjøpt meg Sony F828 digitalkamera. Det følger ikke med minnekort. Men man kan jo ikke forlange alt til den prisen... Hvilket kort burde jeg kjøpe? Lenke til kommentar
PhotoGen Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 Hva med å prøve Sandisk Compact Flash Ultra II ff.eks. 512 Mbyte ? Pris i nettbutikkene burde være ca. kr 1500-1600,-. Dette hadde vært mitt førstevalg. Lenke til kommentar
mlwirak Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 Enig, dette burde være et bra minnekort til kameraet. Lenke til kommentar
F828 Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 Lønner seg å bruke stick Pro. Kameraet bruker da mindre batteri, og du kan benytte deg av alle videofunksjonene. Har hatt kameraet i en ukes tid nå, og jeg er kjempefornøyd. Fant ut at bildekvaliteten med eksterm blits innendørs ble enda bedre. Nå er det gøy å ta bilder. Lenke til kommentar
Shotgun Skrevet 28. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2004 Da bestiller jeg det kortet. Men en liten ting til. Under der jeg setter inn batteriet, er det også en kortplass. Hva er dette kortet til? Beklager min uvitenhet. Lenke til kommentar
F828 Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 Da bestiller jeg det kortet. Men en liten ting til. Under der jeg setter inn batteriet, er det også en kortplass. Hva er dette kortet til? Beklager min uvitenhet. Det er der du putter in Memory stick /Pro Lenke til kommentar
Shotgun Skrevet 28. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2004 Jeg burde kjøpe meg et enklere kamera... Men jeg skal nok få smell på det etterhvert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå