Tfosheim Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 Nye LCD-skjermer fra ViewSonic ViewSonic oppdaterer VG-serien sin med nye LCD-paneler i størrelser fra 15 til 19 tommer. Panelene er tiltenkt de som vil ha de ekstra funksjonene uten den profesjonelle ytelsen. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 Panelene er tiltenkt de som vil ha de ekstra funksjonene uten den profesjonelle ytelsen. Nei, nei, nei, nei. Viewsonic, da. Det er jo helt feil vei. Det skulle vært motsatt. Så kanskje jeg kunne vurdere å hive ut CRT'en min... Lenke til kommentar
o2o Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 Hva er forskjell mellom disse og de som er spesifisert for profesjonelle burkere? Hvilken serie snakker vi om da? En annen ting dette ser jo rimelig ut i forhold til eksisterende priser. Er de nye prisen oppgitt med mva? Viewsonic vp191 og vg191 koster henholdsvis 7031 og 9058 som lavest. Er prisene på vei ned som noen har hevdet på dette forumet tidligere? Lenke til kommentar
Bofur Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 (endret) Tror ikke det blir LCD på meg enda!! Hvorfor?? Jo for det første må jeg ha tilsvarende str. som 21" CRT for det andre må skjermene bli billigere + at 25 ms suger i spill. Når kommer det 20" LCD eller større til 5000kr som ikke har anntydning til afterglow tja?? Kanskje det må O-Led skjermteknologi til før det skjer?? Endret 28. januar 2004 av Bofur Lenke til kommentar
AMDguru1 Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 Den ene skjermen hadde jo en responstid på 16ms Er ikke det bra eller? Tror det ja Lenke til kommentar
7r Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 (endret) Ikke sikkert man kan stole på disse responstidene, 16 vs. 25 ms. Det spørs åssen de er målt: fra svart til hvit pixel og omvendt, fra hvit til svart ("rise" og "fall"). Dessuten kan responstiden til de enkelte fargene være enda lenger! Det står en artikkel om dette her: hardware.no Endret 28. januar 2004 av 7r Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå