Gondul Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 Får opp feilmeldingen: Feil, Det har oppstått en kjørefasefeil, vil du feilsøke? Linje 1 Feil: Syntaksfeil Denne feilmeldingen får jeg opp ganske ofte når jeg går inn på forskjellige websider. Noen som vet hva jeg kan gjøre for å slippe dette? Begynner å bli ganske frustrert. Takk for alle svar! Lenke til kommentar
eiga Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 har du win2000? 'rundll32 setupwbv.dll IE6Maintenance ' i cmd(skriv inn IE#Main.. etter versjon du har). Bruk store bokstaver der jeg har brukt dem. Dette er en 'bankers' da den alltid har fixet problem maskiner for meg. Lenke til kommentar
Gondul Skrevet 28. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2004 Jeg har win xp, men skal prøve det du foreslår. Lenke til kommentar
Gondul Skrevet 28. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2004 Hmmm.....fungerer ikke.....er det en annen kobinasjon i win XP? Lenke til kommentar
eiga Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 Hmmm.....fungerer ikke.....er det en annen kobinasjon i win XP? Ja, det virker ikke i XP. Jeg vet ikke hvor du henter fram det samme i XP , noen andre kan sikkert hjelpe deg. Lenke til kommentar
Gondul Skrevet 29. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2004 Fint om et er noen som kan hjelpe, da dette begunner å bli j***** irriterende Lenke til kommentar
Hawkie Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 (endret) Du går inn i IE sine innstillinger: Verktøy, alternativer for internett, Avansert Her finner du en innstilling som under VISNING hvor det står: Deaktiver feilsøking i skript kryss av denne og voila , problemet løst. Endret 29. januar 2004 av Hawkie Lenke til kommentar
Gondul Skrevet 30. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2004 Du er en engel!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
Hawkie Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 Bare glad for å hjelpe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå