Arpy Skrevet 13. mars 2002 Del Skrevet 13. mars 2002 Skal ikke mye til for å tenne lunta her i alle fall :smile: Lenke til kommentar
MailMan13 Skrevet 13. mars 2002 Del Skrevet 13. mars 2002 Quote: On 2002-03-13 15:50, cubic skrev:Skal ikke mye til for å tenne lunta her i alle fall :smile: Slike seriøse og høyt kvalifiserte utsagn fortjener jo litt oppmerksomhet da... :smile: [ Denne Melding var redigert av: MailMan13 på 2002-03-13 16:29 ] Lenke til kommentar
Shadow_iX Skrevet 13. mars 2002 Del Skrevet 13. mars 2002 Jeg bruker M$ produkter fordi jeg vart tvangsinnlagt på M$-Concentration Camp i Larvik.. HVis jeg så mye osm tenker på noe annet OS en M$ så får jeg utrolig vondt! Som f.eks .. Hva er det med folk & Linu..#¤¤ Yiiipe! Det va vondt det, er det mulig å få det så vondt da?? Vel, uansett, så er alt opp til hvert enkelt idivid å velge sin side, den lyse (good) siden eller den mørke (onde) siden.. hehe... Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 15. mars 2002 Del Skrevet 15. mars 2002 hvor er moderatorene når vi trenger dem... ? Dette er sånne emner som ødelegger forumet. Hvis du ikke har noe seriøst å poste, ikke post det. Spar oss for alle "Windows vs Linux" diskusjonene. Det begynner å bli "litt" for ille! "windows vs linux" hadde vært greit nok, hvis noen hadde greid å være seriøse. Lenke til kommentar
TiaZzz Skrevet 15. mars 2002 Del Skrevet 15. mars 2002 Quote: On 2002-03-15 14:27, lorderror skrev:hvor er moderatorene når vi trenger dem... ? Yes? Quote: Dette er sånne emner som ødelegger forumet. Hvis du ikke har noe seriøst å poste, ikke post det. Spar oss for alle "Windows vs Linux" diskusjonene. Det begynner å bli "litt" for ille! "windows vs linux" hadde vært greit nok, hvis noen hadde greid å være seriøse. Enig, tråden blir nå stengt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg