mlwirak Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 Nikon D70 overraskende bra spesifisert Det alle trodde skulle være Nikons 300D-konkurrent viser seg å være en betydelig bedre spesifisert modell som kan vise seg å kapre billig-markedet. Les artikkelen her Lenke til kommentar
tovito Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 Blir spennende å se tester, og hvordan den virkelig er i forhold til D100, 10d og 300D! Lenke til kommentar
cc Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 Ja, gleder meg også til tester av denne. Har ventet lenge på dens ankomst nå, og spesifikasjonsmessig så overrasker den jo på en meget positiv måte! Lenke til kommentar
Motig Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 (endret) Endret 9. februar 2004 av Motig Lenke til kommentar
medi8or Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 (endret) Vil man ikke betale dyrt, skal man heller ikke få noe godt produkt. Det synes å være Canons filosofi Ikke vær dum. Nikon kommer med et bra produkt til en god pris som kan konkurrere med Canons 10D og 300D. På samme måte som Canon kom med 10D for å konkurrere med Nikons D100. 10D er som du sikkert vet en oppgradering av D60, og de kuttet prisen fra over 20000 til rundt 15000. Og er 300D et dårlig produkt? Endret 29. januar 2004 av medi8or Lenke til kommentar
Shimano Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 Vil man ikke betale dyrt, skal man heller ikke få noe godt produkt. Det er jo sånn det funker i business. Ta grafikkortprodusenter f.eks. De lager en toppmodell som selges til 4.500,-, så stripper de den og lager en enklere til 2.500,- og en superenkel til 1.000,- Forskjellen i produksjonskostnad er dog minimal, så fortjenesten pr. solgte produkt er jo enorm på de dyre modellene. Men nå er det jo ikke *helt* slik at Canon har laget en supermodell først som de plukker vekk ting fra som det belyses i innlegget ovenfor. Lenke til kommentar
chrizmo Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Jeg er dødsspent på dette kameraet. Veldig nysgjerrig hvordan det blir i forhold til 300D og håper dere tester det så for som mulig. Skal snart kjøpe meg SLR og gidder ikke hoppe på feil vare . Og bare fordi en ting er billig tilsier ikke att den er dårlig. Maten du kjøper på Rema er sikkert like god som den du kjøper på en dyrere butikk. Beste jeg klarte å finne på, på stående fot. Lenke til kommentar
Loco_man Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 hva sier dere til dette.... http://forums.dpreview.com/forums/read.asp...message=8072167 er litt nyskjerrig på hvordan det er i praksis.. noen her som har opplevd det? Lenke til kommentar
mlwirak Skrevet 23. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2004 Fikk inn D70 i dag. Regner med at Akameras test kommer i neste uke. Lenke til kommentar
cremaster Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 hva sier dere til dette.... http://forums.dpreview.com/forums/read.asp...message=8072167er litt nyskjerrig på hvordan det er i praksis.. noen her som har opplevd det? Regner uansett med at en seriøs kameraprodusent som Nikon fikser dette fort. Burde jo være mulig med en firmware oppgradering. Gleder meg til test Lenke til kommentar
anderfo Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 hva sier dere til dette.... http://forums.dpreview.com/forums/read.asp...message=8072167er litt nyskjerrig på hvordan det er i praksis.. noen her som har opplevd det? Regner uansett med at en seriøs kameraprodusent som Nikon fikser dette fort. Burde jo være mulig med en firmware oppgradering. Gleder meg til test Nikon skrev vel noe om at dette forebygges best med et spesielt filter, men at dette filteret gjør bildene så mye bløtere at de heller har prioritert skarpheten. Problemet er et fysisk fenomen som ikke er så lett å fjerne med software/firmware. Det er altså ikke en "bug" som bare kan rettes opp på 1-2-3. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg