Glenn Østerud Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 Hei. Jeg har en maskin med MSI 865PE Neo2 FIS2R, Sapphire 9500Pro, og 512Mb RAM. I de siste dagene fryser maskinen sånn helt uten grunn. Jeg mistenker hovedkortet da jeg nettopp har byttet minnebrikker og at jeg har brukt skjermkortet i en tidligere maskin, og der var det helt stabilt. Er det noen som har noen ide rundt dette? Jeg har vel hatt problemet mer eller mindre noen mnd. nå, men det begynte med at maskinen kun hang etter noen timer med innaktivitet. Glenn Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 Nei glenn, det kan være minne brikkene dine. Er ram som det er mest feil med, så kjør mem86 på dem i natt http://www.memtest86.com Har du også skrudd av autorestart ved feil, start - control panel - system - advanced - startup and recovery. Grunnen er at da kan du se hvilken feil melding du får. Har du også oppdatert alle driverne + windows. Lenke til kommentar
Glenn Østerud Skrevet 28. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2004 Memtest86 kjører uten noe som helst problem. Maskinen rebooter seg ikke selv, den bare henger. Sorry for dårlig utttrykksmåte. Jeg har alltid siste drivere, BIOS, firmware..++ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå