merl1n Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 Har akkurat kjøpt en jensen router som jeg tenkte å dele adslèn min med. Har koblet fra splitter til modem, fra modem til wan porten i router, fra lan portene til de 2 pcène i huset. Maskinene finner hverandre, og jeg kommer inn i routeren for å sette passord osv. Men problemet er at sys lampa lyser orange. Hvis jeg går på status i router menyen står det at LAN er i orden men at wan er disconnecta. Hvis jeg napper ut alt av ledninger og strømmen til router for så å koble det sammen igjen, lyser sys lampa grønt helt til jeg beveger meg inn i router oppsettet igjen. Er det noe feil i router oppsettet? Telenor bruker PPPoE, ikke sant? Lenke til kommentar
agvg Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 Er det noe feil i router oppsettet? Telenor bruker PPPoE, ikke sant? Ja, husket @online.no etter brukernavnet ditt? Lenke til kommentar
merl1n Skrevet 28. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2004 (endret) HAHA! Takk agvg Var faktisk det som var feilen btw, fått noe svar fra tnn ? (er en kammerat sin internett det er snakk om, jeg har IKKE adsl ) Endret 28. januar 2004 av merl1n Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå