Rolfo Skrevet 13. mars 2002 Del Skrevet 13. mars 2002 Ok, er det noen som har forslag om minne som passer i nevnte maskin? Jeg har prøvd et par forskjellige merker, men maskinen finner ikke alt minnet. Jeg vet at IBM har noe "eget" minne, men jeg regner med at dette koster mer enn det smaker... --- Rolfo Lenke til kommentar
Pepsi Skrevet 14. mars 2002 Del Skrevet 14. mars 2002 Sjekk ut IBM-shop, under http://www.gigashops.no Der finner du priser på RAM, billig og dyrt alt etter hva du selv ønsker. Lenke til kommentar
torbjo45 Skrevet 14. mars 2002 Del Skrevet 14. mars 2002 X21 bruker standard 100MHz minnebrikker til bærbare, såkalte SODIMM. Lenke til kommentar
Rolfo Skrevet 14. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2002 IBMshop er vel stort sett bare dyre... Jeg har en 128 MB brikke i maskinen nå som kostet meg 490,-. Hos IBMshop skal de ha over 800,- uten moms for en tilsvarende brikke. Jeg vet hva slags type ram som passer, og jeg har prøvd flere av dem som nevnt over. Problemet er at det er ikke alle merker ram som maskinen takler. De kan kalle det industristandard så mye de gidder, men ikke alle merker fungerer i alle maskiner. Det jeg ønsker er tips fra IBM brukere om hva slags merke de har hatt på ram`en som har fungert. Håper dette gjorde problemet mitt litt tydligere. Nanya og Micron fungerte dårlig. Andre merker? Kingston skal vel passe, men de er grisedyre! Tips? --- Rolfo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå