the_ruthless Skrevet 29. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2004 (endret) Mer støtte rundt min teori, altså. Akk. Får se om billig-lydkortet mitt greier å dra det sånn nogenlunde, da... Gidder IKKE ha en tung og stor forsterker stående på pulten min her på skolen, for å si det sånn. Eller... Vel. Vi får se hva jeg eventuelt finner i garasjen hjemme. Endret 29. januar 2004 av the_ruthless Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 Mer støtte rundt min teori, altså. Akk. Får se om billig-lydkortet mitt greier å dra det sånn nogenlunde, da... Gidder IKKE ha en tung og stor forsterker stående på pulten min her på skolen, for å si det sånn. Eller... Vel. Vi får se hva jeg eventuelt finner i garasjen hjemme. trenger nødvendigvis ikke det... du kan jo kjøpe en hodetelefonforsterker på ljudia eller noe sånt. koster et par hundre. Går på batteri (?) og tar lite plass. Er vel ikke high-end løsning, men du får i det minste litt mer guff Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 29. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2004 (endret) Kunne du eventuelt ha gitt meg link til noen slike greier på Ljudia/whatever-sidene..? (Gjerne med mulighet for "ordentlig" strøm istedetfor batteri. Om det finnes.) Fordi jeg finner ingenting. Endret 29. januar 2004 av the_ruthless Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 Nå "ruler" vell ikke akkurat Koss Men fra spøk til alvor. Prøv å finne noen nye drivere og test flere porter.. Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 29. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2004 Vel, jeg skal ikke påstå at Koss er det beste i gata, for det vet jeg at det ikke er, men UR-30, i sin prisklasse, er bra. Jeg syns det ser bra ut, det ser og føles solid, det er komfortabelt i massevis å ha på, og lyden er veldig god. Plenty nytelse for pengene. Bortsett fra det, så har jeg altså prøvd to-tre drivere til lydkortet. Har nå de aller nyeste. Og det blir ment i denne tråden og av blant annet sys-admin på skolen min at headsettet ikke får nok strøm (for liten/kjip "forsterker" på hovedkortet, MAO), så... For, som jeg har nevnt, lyden er akkurat slik den skal være når jeg bruker høyttalere med egen strømforsyning. De to andre portene jeg kan teste, er senter-kanalen og bak-kanalen. Det føles så unødvendig å i det hele tatt tenke på at det går ann å teste i de, at jeg bare lar minijack'en stå i "front", jeg. Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 http://www.ljudia.com/ ... ######.. den lyden de har som intro på hjemmesida er HELSESKADELIG når står på HØYT og pc'n er koblet til 2 12'ere og en 18tommer! skru ned lyden før du går inn på sia! Lenke til kommentar
kalkulatoren Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 haha DJ-JK: Hvilket er en riktig så ironisk mobbende advarsel til en som skal kjøpe seg hodetelefonforsterker. Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 haha DJ-JK: Hvilket er en riktig så ironisk mobbende advarsel til en som skal kjøpe seg hodetelefonforsterker. forsåvidt ... men seriøst, jeg skvatt no' jævlig Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 2. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2004 Vel, har nå et par lett overdimensjonerte data-høyttalere stående på pulten min på skolen. Headsettet mitt er koblet til her, og lyden er ganske genial. Merker dog at jeg godt kunne hatt en ordentlig stereo-forsterker her istedet, for bedre ytelse. Vel, takk for alle råd og tips. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå