ballemann Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 loffelur, du er tragisk. Ikke morsom, ikke et lavt nivå av "tidig" engang. edit: svar på topic, se over. Like tragisk som tragisk.com kanskje mere Må desverre si meg enig der Lenke til kommentar
knutby Skrevet 12. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2004 skratt, skratt lol psycho man. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 ROFLOL.. tror aldri jeg skulle se noen med så dårlig humor. Tilogmed mamma har bedre (og det er gale) Lenke til kommentar
b0berg Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 loffelur, du er tragisk. Ikke morsom, ikke et lavt nivå av "tidig" engang. edit: svar på topic, se over. Like tragisk som tragisk.com kanskje mere tragisk.com rocker jo gata, finnes ikke bedre side på nettet en den! Lenke til kommentar
knutby Skrevet 12. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2004 tragisk.com rocker jo gata, finnes ikke bedre side på nettet en den! Skal vi stemme på Thomas og Daniel ved neste valg? Lenke til kommentar
Defender Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 Synest DU ser ganske rar ut på det bildet. Rødt hår, ha ha Lenke til kommentar
knutby Skrevet 13. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2004 Synest DU ser ganske rar ut på det bildet. Rødt hår, ha ha Da skulle du ha visst hvor rødt rævsjegget mitt er Lenke til kommentar
tbone Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 Synest DU ser ganske rar ut på det bildet. Rødt hår, ha ha Da skulle du ha visst hvor rødt rævsjegget mitt er Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 Synest DU ser ganske rar ut på det bildet. Rødt hår, ha ha Da skulle du ha visst hvor rødt rævsjegget mitt er gilette mac3 er tingen for deg Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 (endret) Ingenting i denne tråden var noe morro... Ikke det Funny bildet heller Edit: Hvorfor i #¤%!#%" postet jeg her?! OMG! Endret 18. februar 2004 av fredrikrb Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 Loffelur: Kanskje "ordtaket" GET A LIFE slår igjennom ? Lenke til kommentar
knutby Skrevet 18. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2004 Edit: Hvorfor i #¤%!#%" postet jeg her?! OMG! Nei gjett da! Siden du er like dass som meg!!!!! Muhahaha Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 Ok, du er bare lame Lenke til kommentar
knutby Skrevet 19. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2004 Ok, du er bare lame Pussig alle sier det til meg Lenke til kommentar
AssMan2003 Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 Ok, du er bare lame Pussig alle sier det til meg Kan ikke si det var serlig morsomt, men jeg tror kanskje jeg vet hva du synes var morsomt med det.. Kan det være det at ingen lignet på han? Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 Ok, du er bare lame Pussig alle sier det til meg Hvorfor har du et USA-flagg i avataren din? Lenke til kommentar
knutby Skrevet 23. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2004 Forde jeg skal ta over verden med det mektige USA flagget. Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 ka som e mektig med usa flagget? amrikaneran må ta "pledge of alligence" elns kver mårra og æ må stå opp for å respektere flagget demmers når æ MYE heller vil sitte.. siden ungdomen må gjøre det HVER DAG, bryr de sæ heller lite for flagget ellers, så det er ikke så mektig som du tror Loffelur! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå