Furyfax Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 Har Logitech x620, dvs et 6.1 sorround anlegg. Hk mitt er Abit NF7s V2.0, med integrert lydkort ( 6 kanals ) Men det støtter jo bare 5.1 system, og lurer derfor på om det går an å kjøpe ett creative lydkort når jeg har logitech høyttalere ? Blir det noen problemer eller ska det virke helt ok ? Tar også imot tips om hvilket lydkort eg bør kjøpa meg, men budsjettet er stramt ca 1000kr. MVH Paul Ps. Lurer også på om når jeg da kjøper ett nytt lydkort hvordan disabler jeg det som er på hk ? Lenke til kommentar
Furyfax Skrevet 29. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2004 Ingen som vet noenting om detta eller ? Lenke til kommentar
Halvsame Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 En kamerat av meg bruker de høyttalerene med et Creative Audigy2 kort (ca 700kr), og er svært fornøyd. Onboard lydkort disabler du i bios, husker ikke helt hvor i farten, men let litt rundt så finner du det nok . Eventuelt kan det jo være greit å ta en kjapp titt i bruksanvisningen. Lenke til kommentar
Krø||e Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 Audigy 2 ZS ....kjempe kort til litt under 1000kr hvis jeg ikke tar helt feil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå