kerog Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 Jeg ønsket å kunne hjelpe noen kjenninger med å sette samme maskiner til dem, finnes det en guide eller tabell som kan hjelpe meg med valg av CPU. Hastighet-bruk Cache-FSB-ram Var mest ute etter en guide til hastighet-bruk. Lenke til kommentar
andesam Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 Hastigheten har ikke noe med ytelsen å gjøre. Det er mengden cache og selve oppbyggnigen som teller. AMD har ikke så raske prosessorer som intel, men de er like kraftige for det. Hvis du driver med video redigering og\eller 3D modellering (rendring) så er det intel som er best. Men til spill er AMD like bra som intel. AMD er dessuten en del billigere enn Intel. Så du får mer prosessor for pengene. Lenke til kommentar
kerog Skrevet 28. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2004 Jeg har funnet meg en løsning som fungerer. Jeg hadde bare lyst til å si ifra at det kunne vært fint for de som ikke har nok peiling. Ble litt på gråten når en kamerat hadde vært å kjøpt en celeron maskin, han spiller mye og har litt digital bilde utstyr. Syntes han burde kjøpt skikkelig CPU. Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 Hva mener du med hastighet-bruk? Lenke til kommentar
kerog Skrevet 28. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2004 Hastighet-bruk Jeg mener det ville vært bra med en forklaring på når det er behov for en 3Ghz CPU og når det er nok med 1Ghz. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå