Snurresprett Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 Noen som kan komme med en bra annbefaling?. Jeg padler kajakk og kunne tenkt meg et digitalkamera og vantett kamerahus. Den viktigste egenskapen er at autofokusen er kjapp da man ikke kan sitte å tulle med et kamera i all evighet i en kajakk og motivet endrer seg jo fort når man selv er i bevegelse. Annbefalinger ønskes. Lenke til kommentar
tovito Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 Canon ixus, med undervannshus! Prøv å få tak i v2-v3 brukt, billig! Huset koster ca 1500! Lenke til kommentar
Skikongen Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 (endret) Tror du vil bli misfornøyd med kvaliteten på bildene med et kamera som er 2-3 år gammelt. Autofokus er blitt merkbart raskere og bildekvalitet er blitt langt bedre de siste årene. Anbefaler deg derfor ikke å kjøpe et så gammelt kamera. Vet Casio lager kameraer som er raske i autofokus, men vet ikke om det leveres undervannshus til dette. Ixus 400 har fått kritikk for treg autofokus - men fås med undervannshus. Kodak er i ferd med å lansere et kamera som er vanntett - men tror det kommer til å bli gankse kostbart for en hobbyfotograf (ca 7 000 kroner). Endret 28. januar 2004 av Skikongen Lenke til kommentar
Snurresprett Skrevet 28. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2004 Prisen er ikke så viktig egentlig, må ha noe som tar bra bilder. Og speilrefleks blir for stort. Nå leste jeg om Olympus 5060. Den skal ha en veldig rask autofokus, men jeg er ikke kommet over noen tester enda. Lenke til kommentar
froggyler Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 (endret) Olympus og Canon har "rimelige" undervannshus til flere av sine digitale kamera: http://www.bhphotovideo.com/bnh/controller...u=300530&is=REG http://www.bhphotovideo.com/bnh/controller...u=278668&is=REG Endret 28. januar 2004 av froggyler Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå