Gå til innhold

Webshop frontend - Hvilket er best

Anbefalte innlegg

Så det ikke blir noen spørsmål... Ja, jeg driver en webshop, men har ikke tenkt å nevne navnet her... Dette er ikke ment for å reklamere for den...

Så til saken... Vi er ikke helt fornøyd med det frontendet vi har på webshoppen vår pr. idag, grunnet diverse problemer, så vi vurderer å bytte det ut.

Vi ønsker derfor innspill på hvilke frontend som er godt likt, og synes fornuftige fra deg som kunde...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har kikket litt på multicase, men det er ett forholdsvis dyrt system... Vi er en liten webshop foreløpig... Kostnadene skal forsvares.... Hadde det ikke stått på penger hadde vel multicase blitt valget...

Har også kikket litt på osCommerce men jeg er ikke sikker på om det er bra nok for kunden... Noen av mine leverandører bruker det, og jeg må si at jeg liker bedre de multicase-baserte ennosCommerce...

Vet ikke om noen umiddelbart som bruker osCommerce annet enn en av mine leverandører...

Noen formeninger???

Lenke til kommentar
Har kikket litt på multicase, men det er ett forholdsvis dyrt system... Vi er en liten webshop foreløpig... Kostnadene skal forsvares.... Hadde det ikke stått på penger hadde vel multicase blitt valget...

Har også kikket litt på osCommerce men jeg er ikke sikker på om det er bra nok for kunden... Noen av mine leverandører bruker det, og jeg må si at jeg liker bedre de multicase-baserte ennosCommerce...

Vet ikke om noen umiddelbart som bruker osCommerce annet enn en av mine leverandører...

Noen formeninger???

Problemet med webshops som er knyttet til en eller to frontends er at man ikke kan endre design slik som man ønsker det.

Ano Tech Computers har gjort noe med det.

Vi leverer webshop som bare benytter standard HTML, slik at du kan legge på ditt eget design.

I bakenden ligger det en 3. generasjons webshop som er etterkommer av webshoppen til f.eks. www.avalon.no.

Kan du kode HTML, ja da kan du sette opp vår webshop!

Ta kontakt med [email protected] for et tilbud og mer informasjon om mulighetene.

http://www.atc.no

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...