djorgen Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 (endret) Jeg benytter meg av denne tråden istedenfor å lage en helt ny en (håper det går greit ). Jeg fikk spillet i går og det er allerede flere ting jeg lurer på: Er Bazaaren det beste stedet å skaffe seg et nytt våpen (rifle/pistol)? Hvor kan jeg ellers skaffe meg et nytt våpen? Hvordan finner jeg ut hva jeg bør kreve for de tingene jeg ønsker å selge, og hvor mye jeg bør gi for det jeg vil kjøpe? Jeg gikk inn på trade-forumet som Jan-Inge viste til, men jeg fant ikke det jeg lette etter der. For øyeblikket er jeg Scout/Marksman, men jeg har problemer med å skaffe meg noen skikkelige inntekter bortsett fra å gjøre Delivery-missions, noe som blir litt kjedelig i lengden. Kan jeg tjene noe særlig på selge meat/hides? Holder til på Eclipse, byen Theed på Naboo for øyeblikket. Takker for all hjelp. Joiner du oss i NiS (siden du er på Eclipse), så kan jeg gjerne hjelpe deg. Se signatur. Det beste stedet for å skaffe seg våpen er i en butikk, et kjøpesenter, etc. Coronet har flere kjøpesenter - bare lukk opp World Map, velg Vendor til høyre, og så Weapons. Høyreklikk, velg "create waypoint" - aktiver det .. Og følg pila på skjermen. Tjener en del penger på vanlige missions også + at ja, du kan selge hide/bone. Prisen avhenger av kvaliteten på varen du ska selge, høyreklikk og velg "Examine" på hide/bone for å se stats. Kontakt meg in-game så kan jeg sikkert hjelpe deg litt mer. Grinder Entertainer for øyeblikket, så jeg er nok i cantina'en i Theed i kveld... hehe. /Tell Markarian Endret 11. mars 2004 av djorgen Lenke til kommentar
Beeblebrox Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 (endret) Takker, jeg tar en tur innom Cantinaen i kveld, skjønt jeg har ikke anledning til å være pålogget så altfor lenge, begynner å bli litt sent Endret 20. januar 2007 av Beeblebrox Lenke til kommentar
djorgen Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 Er ferdig med Entertainer nå, så du finner meg ikke i cantina'en lenger.. hehe. Men det er bare å sende en /tell til Markarian. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå