Gå til innhold

Trenger newbiehelp i Star Wars: Galaxies

Anbefalte innlegg

Jeg benytter meg av denne tråden istedenfor å lage en helt ny en (håper det går greit ;) ).

Jeg fikk spillet i går og det er allerede flere ting jeg lurer på:

Er Bazaaren det beste stedet å skaffe seg et nytt våpen (rifle/pistol)? Hvor kan jeg ellers skaffe meg et nytt våpen?

Hvordan finner jeg ut hva jeg bør kreve for de tingene jeg ønsker å selge, og hvor mye jeg bør gi for det jeg vil kjøpe? Jeg gikk inn på trade-forumet som Jan-Inge viste til, men jeg fant ikke det jeg lette etter der. :dontgetit: 

For øyeblikket er jeg Scout/Marksman, men jeg har problemer med å skaffe meg noen skikkelige inntekter bortsett fra å gjøre Delivery-missions, noe som blir litt kjedelig i lengden. Kan jeg tjene noe særlig på selge meat/hides?

Holder til på Eclipse, byen Theed på Naboo for øyeblikket.

Takker for all hjelp.  :)

Joiner du oss i NiS (siden du er på Eclipse), så kan jeg gjerne hjelpe deg.

Se signatur.

Det beste stedet for å skaffe seg våpen er i en butikk, et kjøpesenter, etc.

Coronet har flere kjøpesenter - bare lukk opp World Map, velg Vendor til høyre, og så Weapons. :) Høyreklikk, velg "create waypoint" - aktiver det .. Og følg pila på skjermen.

Tjener en del penger på vanlige missions også + at ja, du kan selge hide/bone. Prisen avhenger av kvaliteten på varen du ska selge, høyreklikk og velg "Examine" på hide/bone for å se stats.

Kontakt meg in-game så kan jeg sikkert hjelpe deg litt mer.

Grinder Entertainer for øyeblikket, så jeg er nok i cantina'en i Theed i kveld... hehe.

/Tell Markarian

Endret av djorgen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...