Gå til innhold

Trenger newbiehelp i Star Wars: Galaxies

Anbefalte innlegg

og en annen:

Nick:*******

prof:jedi padawan

hvorfor er det slik?

vis jeg er på serveren eclipse kan jeg da reise mellom planetene eller ma jeg være på f.eks naboo?

På forumet vårt har vi ulike titler ettersom hvor mange poster man har skrevet. Derfor kan noen være "Jedi candidate", etc, men dette har ikke noe med selve spillet å gjøre. Andre liker å vise hvilket yrke de har i signaturen sin.. Har ingen regler for det.

Når sant skal sies så har vi en Jedi i NiS. Eller vi har et medlem som er det. Jedi'en har en egen liten PA .... :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hadde ùber krangel med mamma,hun nekter meg et mmorpg siden det er mndelig avgift osv... sier jeg må få meg jobb først.

søkte på 2 jobber,har allerede fått meg en ,men det er bare i sommerferien...

satser på å begynne rett etter vinterferien.

er det rori nis er på ?

Lenke til kommentar

Hmm.. Vel, jeg selger minerals :yes:

Spiller du på Eclipse, gi meg en /tell, så kan du få noen harvs av meg :thumbup:

Eller du kan gjøre som meg; gjøre Jabba missions.. Fikk et bilde, og solgte det videre for 100k :green:

Men ellers tjener jeg ikke så veldig mye selv enda..

Endret av Volcov
Lenke til kommentar

Jeg plukker opp hides fra diverse creatures jeg dreper (f.eks. banthas, womp rats, eopies o.s.v.) og legger dem ut i pakker à 1k eller 3k, selger de med 3k for 6000 da jeg ikke har giddet å finne ut hvor mye det er verdt (quality varierer fra 6-800, prøver å skaffe de med god kvalitet). Jeg er master scout, går ut ifra at det hjelper litt, skal skaffe noe ranger og (for tracking).

Uansett fall, jeg oppdaget her om dagen etter å ha lagt ut noen slike bunter, at jeg stadig fikk e-mail, og bank kontoen min vokste en del uten at jeg jobbet for det, det var åpenbart at folk ikke har noe imot å betale 6k for 3k hide av rimelig bra kvalitet :) Tror neppe jeg er spesielt grådig.

På noen dyr finner jeg over 50 hides av høy kvalitet. Men så tar det gjerne litt tid for meg å drepe dem da.

Jeg selger også food, som sånne glasskrukker med diverse beans og slikt.

Kan noen fortelle meg hva slike hides, meat og food er verdt, eller peke meg til en oversikt et sted? Føler at jeg tar altfor lite..

Lenke til kommentar

hmm, lurte på, er det mulig i dette spillet og bare skyte noen? "players"

er det mulig og begå ran? av ent banker? andre spillere? ikke at jeg har planer om og gjøre det (meg som ikke får spilt pga teit kredit kort) nare lurte...

Lenke til kommentar

Jeg benytter meg av denne tråden istedenfor å lage en helt ny en (håper det går greit ;) ).

Jeg fikk spillet i går og det er allerede flere ting jeg lurer på:

Er Bazaaren det beste stedet å skaffe seg et nytt våpen (rifle/pistol)? Hvor kan jeg ellers skaffe meg et nytt våpen?

Hvordan finner jeg ut hva jeg bør kreve for de tingene jeg ønsker å selge, og hvor mye jeg bør gi for det jeg vil kjøpe? Jeg gikk inn på trade-forumet som Jan-Inge viste til, men jeg fant ikke det jeg lette etter der. :dontgetit:

For øyeblikket er jeg Scout/Marksman, men jeg har problemer med å skaffe meg noen skikkelige inntekter bortsett fra å gjøre Delivery-missions, noe som blir litt kjedelig i lengden. Kan jeg tjene noe særlig på selge meat/hides?

Holder til på Eclipse, byen Theed på Naboo for øyeblikket.

Takker for all hjelp. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...