Dr3as Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 vis noen kunne skjekka ut http://www.dr3as.net/index.htm ville jeg blitt glad, sitter å prøver å få til et design men ie nekter å vise det riktig. Opera derimot viser det helt rett. har tatt html og css validator, null feil Om siden bruker litt lang tid på å åpne, ta stop og refresh. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 Det blir like "føkked" i Opera som i IE her... Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 28. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2004 heh, mkay.. *tenke* Lenke til kommentar
tjcombo Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 heh, mkay.. *tenke* Det der er vel en venstre meny tipper jeg? Skift "width value" fra % til pixel Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 28. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2004 altså, er 2 tables rett underhverandre, de har 90% i width, alt annet er satt i px i css.. Begynte å lage det i Dreamweaver og når jeg så det ble feil så gadd jeg ikke ta resten, tar det når jeg finner ut hvorfor det blir merkelig.. Lenke til kommentar
tjcombo Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 altså, er 2 tables rett underhverandre, de har 90% i width, alt annet er satt i px i css.. Begynte å lage det i Dreamweaver og når jeg så det ble feil så gadd jeg ikke ta resten, tar det når jeg finner ut hvorfor det blir merkelig.. da får du spørre en av kode guru'ne her. du kan leie Satryum/Enden... Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 28. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2004 (endret) *ta Satrym eller Enden i hånda å går en tur* hehe, nei lurer seriøst på hvorfor det blir rart.. :| bah Fikk en kamerat av meg til å teste siden, hos han skjedde det samme som hos meg, fucked i ie men funker i opera :| Endret 28. januar 2004 av Dr3as Lenke til kommentar
kvikks Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 Kutt ut tabellene og bruk div tag som er CSS styrt Tabeller er no dritt! Lenke til kommentar
tjcombo Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 Kutt ut tabellene og bruk div tag som er CSS styrt Tabeller er no dritt! Når han ikke kalerer å bruke tabeller engang regner jeg med at han ikke klarer å bruke div, dermed så blir dette lite til hjelp. Lenke til kommentar
kvikks Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 Kutt ut tabellene og bruk div tag som er CSS styrt Tabeller er no dritt! Når han ikke kalerer å bruke tabeller engang regner jeg med at han ikke klarer å bruke div, dermed så blir dette lite til hjelp. div er no lettere å ha kontroll på enn tabeller... uansett: prøv å angi attributene på tabellen i html-koden.. så finner du no ut om du har rota til css koden... kunne uansett være lurt å poste css'en din, de færeste gidder å lete dette frem selv... Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 28. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2004 har faktisk brukt divs en del før, men så tenkte jeg.. hvorfor ikke bruke tables en gang.. jaja.. får gå over til divs da. css'n ligger www.dr3as.net/css1.css <-der (fastreply så ingen link ) Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 (endret) Er jo ikke stress å få til link i fast reply... du bare skriver inn bbCode i stedet... simple ass that... skriver i fastreply nå og jeg lager link så det holder! Edit: btw, siden din vises ikke i det hele tatt i IE her... Endret 28. januar 2004 av Jibril2k Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 Beklager, men jeg kommer ikke inn på siden din. Hostet av home.no? Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 28. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2004 siden er litt nede nå tok å endret så å si alt :-p men selvfølgelig starta apache og rettigheter å bli grinete.. Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 Hva er problemet? Hvordan skal det se ut, og hva er det du vil at vi skal gjøre? Siden ser helt lik ut for meg i IE og Opera... Trenger du hjelp, er det bare til å spørre, men du må si hva det er du vil ha hjelp til. Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 29. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2004 var bare det at noen tables som ble større enn de skulle men tok heller å smalt opp noen divs.. så får vi se åssen dette går Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå