Lil-H Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 Så for ikke så lenge siden en tråd om at folka her ville vite om det kunne skaffes ulåste 2800+cpu's...Jeg kjøpte mitt hovedkortEpox 8rda3+ og 2800+ fra www.databutikken.com/no på fredag for en og en halv uke siden;) Og der var jommen meg cpu'en låst ja Lenke til kommentar
cbcb Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 og hva er forskjellen på ulåst og låst ? noe med fsb'en? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 Forskjeller er: På låst CPU kan du ikkje stille Multiplyer, altså du må overklokke med fsb. På ulåst CPU kan du stille Multiplyer også som gjer det lettare å overklokke. Lenke til kommentar
jovaa Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 Og der var jommen meg cpu'en låst ja Ja, det var jo synd Lenke til kommentar
cbcb Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 Så for ikke så lenge siden en tråd om at folka her ville vite om det kunne skaffes ulåste 2800+cpu's...Jeg kjøpte mitt hovedkortEpox 8rda3+ og 2800+ fra www.databutikken.com/no på fredag for en og en halv uke siden;) Og der var jommen meg cpu'en låst ja Jeg bestilte også en 2800+ fra databutikken.com i forrige uke, og jeg har fått den nå , men jeg vet ikke hvordan jeg skal finne ut at den er låst eller ikke....hvordan finner jeg det ut ? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 I BIOS. Dersom du kan stille Multiplyer og at den held seg ved omstart så er den ulåst. Dersom den går tilbake til default så er den låst. Dette eg har høyrt iallefall, mulig det ikkje går an å stille den. Lenke til kommentar
Andreaz_ Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 Så for ikke så lenge siden en tråd om at folka her ville vite om det kunne skaffes ulåste 2800+cpu's...Jeg kjøpte mitt hovedkortEpox 8rda3+ og 2800+ fra www.databutikken.com/no på fredag for en og en halv uke siden;) Og der var jommen meg cpu'en låst ja Jeg bestilte også en 2800+ fra databutikken.com i forrige uke, og jeg har fått den nå , men jeg vet ikke hvordan jeg skal finne ut at den er låst eller ikke....hvordan finner jeg det ut ? skjekk denne linken "Er den låst eller ikke?" Jeg vet jeg er god! - ironi til h******** Lenke til kommentar
Andreaz_ Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 Hva med min "intel P4" Er den låst? jeg klokker den så resetter BIOSEN seg nesten til "standar" (Softmenuen) eller så går den ned på 1.8 Ghz Jeg har 2.53 Ghz Northwood Hva er galt? Lenke til kommentar
MR XION Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 hmm... har akkurat skaffet megen xp 2800+, er da ikke låst på noe vis den Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 Hva med min "intel P4" Er den låst? jeg klokker den så resetter BIOSEN seg nesten til "standar" (Softmenuen) eller så går den ned på 1.8 Ghz Jeg har 2.53 Ghz Northwood Hva er galt? Alle Pentium prosessorer har vært låst i MANGE år. Grunnen til at den går ned til 1.8GHz (100 FSB) er nok at den ikke er stabil på hastigheten du satt. Lenke til kommentar
Andreaz_ Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 Hva med min "intel P4" Er den låst? jeg klokker den så resetter BIOSEN seg nesten til "standar" (Softmenuen) eller så går den ned på 1.8 Ghz Jeg har 2.53 Ghz Northwood Hva er galt? Alle Pentium prosessorer har vært låst i MANGE år. Grunnen til at den går ned til 1.8GHz (100 FSB) er nok at den ikke er stabil på hastigheten du satt. ok, takk. Men Temperaturen er jo sinsykt lav da - den må jo være stabil :s Lenke til kommentar
deleder Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 Nei, den må ikke det, du kan prøve og øke vcore et hakk. Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 30. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2004 fean jeg har dysleksi når jeg skriver på data da...mente jo så klart at den var ULÅST... altså jeg kan stille på MP Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 500 Ghz 128 Ram 2 Gb HD Radeon Sapphire 9800pro LoL! Ekte specs eller bare kødd? Specs i signatur er forresten ikke lov, snakker både til deg og han andre med specs i sig. Ikke for å leke mod, men heller hjelpe dere før en mod kommer Lenke til kommentar
cbcb Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 500 Ghz 128 Ram 2 Gb HD Radeon Sapphire 9800pro LoL! Ekte specs eller bare kødd? Specs i signatur er forresten ikke lov, snakker både til deg og han andre med specs i sig. Ikke for å leke mod, men heller hjelpe dere før en mod kommer Kanskje du kunne skrive signaturen din med litt mindre skrift Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Kanskje du kunne skrive signaturen din med litt mindre skrift Hvorfor? Lenke til kommentar
DataChild Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Kanskje du kunne skrive signaturen din med litt mindre skrift Hvorfor? cbcb blir aggresiv om du ikke gjør som an sier! Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Kanskje du kunne skrive signaturen din med litt mindre skrift Hvorfor? cbcb blir aggresiv om du ikke gjør som an sier! Da får han bare bli aggressiv, jeg beholder nok signaturen min som den er ja! Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 5. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2004 jepp, det synes jeg du burde Fordi In trance we trust eier.. Det gjør oxo armin van buuren, tiesto, nu nrg, gouryella... trance er nice tunes Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Min 2800 er ulåst, kjøpte et par måneder etter at de begynnte og låse Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå