Gå til innhold

Ulåst 2800+ barton;)


Lil-H

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Så for ikke så lenge siden en tråd om at folka her ville vite om det kunne skaffes ulåste 2800+cpu's...Jeg kjøpte mitt hovedkortEpox 8rda3+ og 2800+ fra www.databutikken.com/no på fredag for en og en halv uke siden;) Og der var jommen meg cpu'en låst ja :devil:

Jeg bestilte også en 2800+ fra databutikken.com i forrige uke, og jeg har fått den nå , men jeg vet ikke hvordan jeg skal finne ut at den er låst eller ikke....hvordan finner jeg det ut ? :dontgetit:

Lenke til kommentar
Så for ikke så lenge siden en tråd om at folka her ville vite om det kunne skaffes ulåste 2800+cpu's...Jeg kjøpte mitt hovedkortEpox 8rda3+ og 2800+ fra www.databutikken.com/no  på fredag for en og en halv uke siden;)  Og der var jommen meg cpu'en låst ja :devil:

Jeg bestilte også en 2800+ fra databutikken.com i forrige uke, og jeg har fått den nå , men jeg vet ikke hvordan jeg skal finne ut at den er låst eller ikke....hvordan finner jeg det ut ? :dontgetit:

skjekk denne linken "Er den låst eller ikke?"

 

:yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes:

 

Jeg vet jeg er god! - ironi til h********

Lenke til kommentar
Hva med min "intel P4"

 

Er den låst? jeg klokker den så resetter BIOSEN seg nesten til "standar" (Softmenuen) eller så går den ned på 1.8 Ghz

 

Jeg har 2.53 Ghz Northwood

 

Hva er galt?

Alle Pentium prosessorer har vært låst i MANGE år.

 

Grunnen til at den går ned til 1.8GHz (100 FSB) er nok at den ikke er stabil på hastigheten du satt.

Lenke til kommentar
Hva med min "intel P4"

 

Er den låst? jeg klokker den så resetter BIOSEN seg nesten til "standar" (Softmenuen) eller så går den ned på 1.8 Ghz

 

Jeg har 2.53  Ghz Northwood

 

Hva er galt?

Alle Pentium prosessorer har vært låst i MANGE år.

 

Grunnen til at den går ned til 1.8GHz (100 FSB) er nok at den ikke er stabil på hastigheten du satt.

ok, takk.

 

Men Temperaturen er jo sinsykt lav da - den må jo være stabil :s

Lenke til kommentar
500 Ghz

128 Ram

2 Gb HD

Radeon Sapphire 9800pro

LoL! Ekte specs eller bare kødd? Specs i signatur er forresten ikke lov, snakker både til deg og han andre med specs i sig. Ikke for å leke mod, men heller hjelpe dere før en mod kommer :)

Kanskje du kunne skrive signaturen din med litt mindre skrift :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...