Guffen Duck Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 Finnes det noen cpu vannblokk for Socket 754 (AMD 64)? Hvem har det? Lenke til kommentar
Fosco Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 (endret) JA det finnes. WaterChill by Asetek.. Selges på www.3dfxcool.no Endret 28. januar 2004 av Fosco Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 Finnes det noen cpu vannblokk for Socket 754 (AMD 64)? Hvem har det? ser ut som om netconnection kan hjelpe deg. http://www.netconnection.no/lucys/produkter/DDRBXAMD.html Ta en tlf til de og spør. DrE Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 Zalman sin blokk er både billig og kurrant nok. Du får den på 3dfxcool.no tror jeg. de har og en annen mener jeg som passer den sokkelen du er ute etter. Lenke til kommentar
Guffen Duck Skrevet 28. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2004 Den fra nettconection ser ikke ut til å passe. Er det noen som bruker vanblokk på AMD 64 nå? og hva bruker dere? Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 Den fra nettconection ser ikke ut til å passe. Er det noen som bruker vanblokk på AMD 64 nå? og hva bruker dere? jo den passer,det står at den er for A64/FX , selv bruker jeg en Maze 4 til P4 system, det er enkelt og omarbeide fester til a64 fra nesten alle blokkene. Jeg tok en bit plexi 6mm og borret to hull for slangeniplene tredde denne over blokken og markerte for der de to festene skall vere (ett på hver side) så borret jeg hull i plexien for disse og vips var den tillpasset. Tar ca 30 minutter å gjøre dette. Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 Tar ca 30 minutter å gjøre dette. Kommer ann på hvor mange tommeltotter vedkommede har Anbefaler å telle de først. Tommeltottene er de som trykker på space-tasten når du skriver touch. Bare følg med når du skriver, så ser du hvilke jeg mener. Hvis du har mange slike lønner det seg å vente til noen lager noe som garantert passer. Derimot, finner du bare to (standard, by default) så skulle Snekkern`s tips funke fint. DrE Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 Har ti stykker jeg , 1-2-3-4-5-6-7-8-9----oj mangler hvist en, tja får sjekke under kjøler`n Lenke til kommentar
Guffen Duck Skrevet 1. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2004 Takker så mye, men jeg tror jeg har 11. Hvordan jeg fikke vann tanken rett er et egent kapitell. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå