Joachim_F Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 The Sims 2, Medal of Honor: Pacific Assault og Driv3r er blitt forsinket, og er nå ikke ventet utgitt før sommeren. Les artikkelen her Lenke til kommentar
The_evil_blue_toad Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 At Sims 2 er utsatt ser jeg på som en velsignelse... Men det er fordi min søster kommer til å hyle og skrike for å legge det inn på min data (nei, nei og atter nei). Lenke til kommentar
darker Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 enig, at sims2 er sein kunne jeg ikke brydd meg mindre om, men driv3r... hadde gleda meg litt der. jaja, det kommer vel tilslutt. Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 Jeg som hadde gledet med til Driv3r skulle komme slutten av Mars mnd,jaja skal nok klare og vente.Har vel kanskje et nytt skjermkort slik at jeg kan kjøpe meg det på pc når det kommer ut Lenke til kommentar
Shotgun Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 Er skuffet over å høre at Driver ble utsatt. Men sånn har jeg blitt vant til når det gjelder dataspill. Kan ikke stole på en eneste dato. Er ikke sikker før jeg har spillet i hendene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg